Nasz klapowy wydech jest sterowany przez system NAP Automatic Valve Control. Elektroniczna jednostka sterująca NAP-Valve-Control jest mózgiem naszych klapowych systemów wydechowych. Ponieważ jednostka NAP-Valve-Control może odczytywać sygnały Canbus pochodzące z ECU silnika, zapewnia, że zawsze poruszają się Państwo zgodnie z przepisami, niezależnie od wybranego trybu. System jest związany z parametrami określonymi przez UE. W razie potrzeby interweniuje delikatnie i bezproblemowo. Elektroniczne klapy są przełączane za pomocą przycisku NAP w kokpicie z trybu sportowego na komfortowy lub na wyraźnie mocniejszy dźwięk wyścigowy
Dla naszych produktów używamy wyłącznie wysokiej jakości stali nierdzewnej V2A. Zapewnia to produkty o wysokiej odporności na korozję, które przez lata wytrzymują codzienne obciążenie zarówno w funkcji, jak i wyglądzie.
Głęboki dźwięk przy niskich obrotach
Wyraźnie sportowo agresywny w wysokim zakresie obrotów
Możliwość przełączania z kokpitu na znacznie mocniejszy i głośniejszy dźwięk
Brak uciążliwego dudnienia
Dla zgodnego z przepisami korzystania z naszego systemu wymagana jest rejestracja w dokumentach pojazdu przez Państwa urząd rejestracyjny.
Zajmujemy się wszystkimi niezbędnymi dokumentami, tzn. dostarczamy wszystkie certyfikaty zgodnie z najnowszymi przepisami (EG 540/2014) dla płynnej homologacji.
Dokumentacja wymagana do rejestracji (§ 19 StVZO) musi być przeprowadzona jako pojedyncza inspekcja przez oficjalnie uznaną organizację nadzorującą, np. GTÜ.
Na tłumiku wygrawerowany numer seryjny produkcji
Użyte klapy są bardzo wysokiej jakości i wytrzymują ciśnienie silnika – brak stukania.
Średnica głównego rury 3″ (76 mm)
Grubość materiału 1,5 mm, aby uzyskać większą sztywność do zastosowań off-road i większą siłę rezonansową dla dźwięku V8
Zamknięta konstrukcja – spaliny są odprowadzane przez końcówki wydechu.
Wstępny tłumik został zastąpiony rurą wydechową.
Zamiast seryjnych końcówek stosujemy końcówki o ściętym designie o średnicy 130 mm. Stalowe końcówki wydechowe są podwójne. Ta specjalna konstrukcja umożliwia odprowadzanie ekstremalnego ciepła z zewnętrznych końcówek, co zapobiega odkształceniu końcówek. W ten sposób nasz sportowy system wydechowy zachowuje swój wysokiej jakości wygląd przez cały okres użytkowania, który jest znacznie dłuższy niż w przypadku oryginalnego systemu z części stalowych.
Końcówki w wersji „Polerowana stal nierdzewna” są wykończone grawerem logo NAP
Dodge RAM 1500 DT 5.7
2018–2024; 401 PS/295 kW
Również odpowiednie dla pojazdów z pneumatycznym zawieszeniem i podniesionych pojazdów.
Produkt jest odpowiedni dla pojazdów w stanie seryjnym.
Opis expand_more
Nasz klapowy wydech jest sterowany przez system NAP Automatic Valve Control. Elektroniczna jednostka sterująca NAP-Valve-Control jest mózgiem naszych klapowych systemów wydechowych. Ponieważ jednostka NAP-Valve-Control może odczytywać sygnały Canbus pochodzące z ECU silnika, zapewnia, że zawsze poruszają się Państwo zgodnie z przepisami, niezależnie od wybranego trybu. System jest związany z parametrami określonymi przez UE. W razie potrzeby interweniuje delikatnie i bezproblemowo. Elektroniczne klapy są przełączane za pomocą przycisku NAP w kokpicie z trybu sportowego na komfortowy lub na wyraźnie mocniejszy dźwięk wyścigowy
Dla naszych produktów używamy wyłącznie wysokiej jakości stali nierdzewnej V2A. Zapewnia to produkty o wysokiej odporności na korozję, które przez lata wytrzymują codzienne obciążenie zarówno w funkcji, jak i wyglądzie.
Głęboki dźwięk przy niskich obrotach
Wyraźnie sportowo agresywny w wysokim zakresie obrotów
Możliwość przełączania z kokpitu na znacznie mocniejszy i głośniejszy dźwięk
Brak uciążliwego dudnienia
Dla zgodnego z przepisami korzystania z naszego systemu wymagana jest rejestracja w dokumentach pojazdu przez Państwa urząd rejestracyjny.
Zajmujemy się wszystkimi niezbędnymi dokumentami, tzn. dostarczamy wszystkie certyfikaty zgodnie z najnowszymi przepisami (EG 540/2014) dla płynnej homologacji.
Dokumentacja wymagana do rejestracji (§ 19 StVZO) musi być przeprowadzona jako pojedyncza inspekcja przez oficjalnie uznaną organizację nadzorującą, np. GTÜ.
Na tłumiku wygrawerowany numer seryjny produkcji
Użyte klapy są bardzo wysokiej jakości i wytrzymują ciśnienie silnika – brak stukania.
Średnica głównego rury 3″ (76 mm)
Grubość materiału 1,5 mm, aby uzyskać większą sztywność do zastosowań off-road i większą siłę rezonansową dla dźwięku V8
Zamknięta konstrukcja – spaliny są odprowadzane przez końcówki wydechu.
Wstępny tłumik został zastąpiony rurą wydechową.
Zamiast seryjnych końcówek stosujemy końcówki o ściętym designie o średnicy 130 mm. Stalowe końcówki wydechowe są podwójne. Ta specjalna konstrukcja umożliwia odprowadzanie ekstremalnego ciepła z zewnętrznych końcówek, co zapobiega odkształceniu końcówek. W ten sposób nasz sportowy system wydechowy zachowuje swój wysokiej jakości wygląd przez cały okres użytkowania, który jest znacznie dłuższy niż w przypadku oryginalnego systemu z części stalowych.
Końcówki w wersji „Polerowana stal nierdzewna” są wykończone grawerem logo NAP
Dodge RAM 1500 DT 5.7
2018–2024; 401 PS/295 kW
Również odpowiednie dla pojazdów z pneumatycznym zawieszeniem i podniesionych pojazdów.
Produkt jest odpowiedni dla pojazdów w stanie seryjnym.
Szczegóły dopasowania expand_more
Pobrania expand_more
Pytanie o produkt expand_more
Opinie expand_more