Podkategoria: Komponenty bloku silnika
Rodzaj części: Blok silnika
- Blok silnika z wysokowydajnego żeliwa Ford Performance dla silników Coyote w latach 2011-2017
- Wykonany z własnej klasy 50 stopu żeliwa dla maksymalnej wytrzymałości
- Specjalnie zaprojektowany dla mocnych/tuningowanych silników Coyote
- Maksymalna pojemność skokowa: 5,6L
- Standardowa odległość między otworami Coyote 100 mm
- Wydłużone otwory dla dodatkowej wytrzymałości
- Przerobiony projekt pokrywy dla dodatkowej wytrzymałości wokół wodnych otworów
- Używa śrub głowicy cylindrów 12 mm
- Pokrywy główne ze stali billet z 6 śrubami i sprzętem ARP
- Kompatybilny z głowicami cylindrów Gen 1 i Gen 2 Coyote 5.0L
- Kompatybilny z głowicami cylindrów Gen 1, Gen 2 i Gen 3 GT350 5.2L
- Wymaga uszczelki głowicy cylindrów pasującej do głowicy cylindrów
- Użycie uszczelek głowicy cylindrów w stylu 'O-Ring' jest zalecane dla zastosowań z otworami 95 mm
Opis expand_more
Podkategoria: Komponenty bloku silnika
Rodzaj części: Blok silnika
- Blok silnika z wysokowydajnego żeliwa Ford Performance dla silników Coyote w latach 2011-2017
- Wykonany z własnej klasy 50 stopu żeliwa dla maksymalnej wytrzymałości
- Specjalnie zaprojektowany dla mocnych/tuningowanych silników Coyote
- Maksymalna pojemność skokowa: 5,6L
- Standardowa odległość między otworami Coyote 100 mm
- Wydłużone otwory dla dodatkowej wytrzymałości
- Przerobiony projekt pokrywy dla dodatkowej wytrzymałości wokół wodnych otworów
- Używa śrub głowicy cylindrów 12 mm
- Pokrywy główne ze stali billet z 6 śrubami i sprzętem ARP
- Kompatybilny z głowicami cylindrów Gen 1 i Gen 2 Coyote 5.0L
- Kompatybilny z głowicami cylindrów Gen 1, Gen 2 i Gen 3 GT350 5.2L
- Wymaga uszczelki głowicy cylindrów pasującej do głowicy cylindrów
- Użycie uszczelek głowicy cylindrów w stylu 'O-Ring' jest zalecane dla zastosowań z otworami 95 mm
Szczegóły dopasowania expand_more
Pobrania expand_more
Pytanie o produkt expand_more
Opinie expand_more