35270355-53-62-Chevrolet-Corvette-Umruestsatz-auf-Servolenkung-1
35270355-53-62-Chevrolet-Corvette-Umruestsatz-auf-Servolenkung-2
35270355-53-62-Chevrolet-Corvette-Umruestsatz-auf-Servolenkung-3
35270355-53-62-Chevrolet-Corvette-Umruestsatz-auf-Servolenkung-4
35270355-53-62-Chevrolet-Corvette-Umruestsatz-auf-Servolenkung-5

Numer części.:

35270355

53-62 Chevrolet Corvette

Zestaw do konwersji układu kierowniczego ze wspomagania na układ kierowniczy manualny - C1 - Układ elektryczny

3 299,00€
z VAT, plus koszty wysyłki
Dostępność
1-3
Opis produktu
Kategoria: Kierownica
Podkategoria: Zestawy konwersyjne
Rodzaj części: Zestaw konwersyjny do wspomagania kierownicy

Ten elektryczny system wspomagania kierownicy jest montowany na stałe w pojeździe, co zapewnia bardzo stabilne połączenie z pojazdem.
Intensywność wsparcia kierownicy jest kontrolowana przez sygnał z prędkościomierza. Ze względu na przyłączenie, montaż jest nieco bardziej skomplikowany niż w porównywalnych systemach kierowniczych. Dodatkowy wysiłek jest jednak nagradzany bardzo przyjemnym odczuciem podczas prowadzenia i dobrą komunikacją z nawierzchnią.
Podczas montażu ponownie wykorzystuje się obudowę oryginalnej kolumny kierowniczej, przez co wizualnie w wnętrzu, jak i w komorze silnika nie ma widocznych zmian.

Dodatkowe zalety w porównaniu do hydraulicznego wspomagania kierownicy:

- System działa nawet przy wyłączonym silniku, wystarczy, że stacyjka jest włączona. Dzięki temu można łatwo przemieszczać pojazd nawet podczas napraw silnika.

- Brak pompy wspomagania i węży hydraulicznych sprawia, że komora silnika wydaje się bardziej uporządkowana.

- Ryzyko wycieku w systemie hydraulicznym kierownicy znika.

- Silnik ma mniejsze obciążenie związane z wspomaganiem kierownicy, ponieważ ten system działa bardziej efektywnie.

Jedno z najczęściej zadawanych pytań: Co się stanie, jeśli system przestanie działać? Czy mogę jechać dalej?

W przypadku ewentualnej awarii, w najgorszym wypadku będziesz musiał poradzić sobie w stanie sprzed przeróbki, czyli bez wsparcia. Stan ten nie wystąpi nagle, ale z równomiernym opóźnieniem.

Dane techniczne:

Zużycie energii przy normalnej jeździe: 5-10 amperów (na postoju nieco więcej)
Maksymalne zużycie energii: 36 amperów
Bezpiecznik: 40 amperów
Producent
Zawartość
  • 1x drążek kierowniczy z silnikiem
  • 1x materiał montażowy
  • 1x jednostka sterująca
  • 1x wiązka przewodów
Atrybuty produktu
Pytanie o produkt

Masz pytanie dotyczące tego produktu?

Opisz swoje zapytanie w formularzu kontaktowym, a nasz zespół odpowie najszybciej jak to możliwe.

Pola oznaczone * są obowiązkowe.

Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.

Ocena klienta star_outline star_outline star_outline star_outline star_outline
53-62 Chevrolet Corvette Zestaw konwersji ręcznego układu kierowniczego na wspomaganie - C1 - Elektryczny
Napisz opinię

Opis expand_more

Zawartość
  • 1x drążek kierowniczy z silnikiem
  • 1x materiał montażowy
  • 1x jednostka sterująca
  • 1x wiązka przewodów
Opis produktu
Kategoria: Kierownica
Podkategoria: Zestawy konwersyjne
Rodzaj części: Zestaw konwersyjny do wspomagania kierownicy

Ten elektryczny system wspomagania kierownicy jest montowany na stałe w pojeździe, co zapewnia bardzo stabilne połączenie z pojazdem.
Intensywność wsparcia kierownicy jest kontrolowana przez sygnał z prędkościomierza. Ze względu na przyłączenie, montaż jest nieco bardziej skomplikowany niż w porównywalnych systemach kierowniczych. Dodatkowy wysiłek jest jednak nagradzany bardzo przyjemnym odczuciem podczas prowadzenia i dobrą komunikacją z nawierzchnią.
Podczas montażu ponownie wykorzystuje się obudowę oryginalnej kolumny kierowniczej, przez co wizualnie w wnętrzu, jak i w komorze silnika nie ma widocznych zmian.

Dodatkowe zalety w porównaniu do hydraulicznego wspomagania kierownicy:

- System działa nawet przy wyłączonym silniku, wystarczy, że stacyjka jest włączona. Dzięki temu można łatwo przemieszczać pojazd nawet podczas napraw silnika.

- Brak pompy wspomagania i węży hydraulicznych sprawia, że komora silnika wydaje się bardziej uporządkowana.

- Ryzyko wycieku w systemie hydraulicznym kierownicy znika.

- Silnik ma mniejsze obciążenie związane z wspomaganiem kierownicy, ponieważ ten system działa bardziej efektywnie.

Jedno z najczęściej zadawanych pytań: Co się stanie, jeśli system przestanie działać? Czy mogę jechać dalej?

W przypadku ewentualnej awarii, w najgorszym wypadku będziesz musiał poradzić sobie w stanie sprzed przeróbki, czyli bez wsparcia. Stan ten nie wystąpi nagle, ale z równomiernym opóźnieniem.

Dane techniczne:

Zużycie energii przy normalnej jeździe: 5-10 amperów (na postoju nieco więcej)
Maksymalne zużycie energii: 36 amperów
Bezpiecznik: 40 amperów
Producent
Atrybuty produktu

Szczegóły dopasowania expand_more

Pobrania expand_more

Pytanie o produkt expand_more

Pytanie o produkt

Masz pytanie dotyczące tego produktu?

Opisz swoje zapytanie w formularzu kontaktowym, a nasz zespół odpowie najszybciej jak to możliwe.

Pola oznaczone * są obowiązkowe.

Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.

Opinie expand_more

Ocena klienta star_outline star_outline star_outline star_outline star_outline
53-62 Chevrolet Corvette Zestaw konwersji ręcznego układu kierowniczego na wspomaganie - C1 - Elektryczny
Napisz opinię