Dla aktualnego Ford Mustang 5.0 V8, najpopularniejszego amerykańskiego samochodu sportowego w Niemczech i Europie, opracowaliśmy kompletny układ wydechowy, który technicznie różni się od już dostępnych na rynku produktów.
Decyzja naszych inżynierów i techników padła na przekrój rury o średnicy 70 mm, oraz na specjalny układ, który uwzględnia kolejność zapłonu obu cylindrów, zapewniając tym samym jednolitą bundling spalin. Oryginalny środkowy tłumik został usunięty i zastąpiony przez specjalnie zaprojektowaną, własną X-Pipe . X-Pipe dla Mustanga 5.0 była dotychczas oferowana tylko przez Ford Racing, jednak tylko bez obowiązkowej w Niemczech ABE.
Zamiast 85 mm średnicy seryjnych końcówek zdecydowaliśmy się na użycie rur o średnicy 100 mm, które są zwinięte i spawane z wewnętrznym boosterem. Ta specjalna konstrukcja umożliwia odprowadzanie ekstremalnego ciepła z zewnętrznych końcówek, co zapobiega odkształceniu końcówek. W ten sposób nasz układ wydechowy zachowuje wysoką jakość wizualną przez cały okres użytkowania, który jest znacznie dłuższy niż w przypadku oryginalnego układu ze stalowych elementów.
Montaż na układ wydechowy NAP jest łatwy i szybki dzięki mocowaniu za pomocą dwóch zacisków wydechowych.
Dźwięk
- sonorowy dźwięk przy niskich obrotach
- czysty sportowy, agresywny w wysokim zakresie obrotów
- brak uciążliwego buczenia
Zamiast seryjnej końcówki wybieramy końcówki o ściętym designie i średnicy 100 mm. Końcówki ze stali nierdzewnej są podwójne. Ta specjalna konstrukcja umożliwia odprowadzanie ekstremalnego ciepła z zewnętrznych końcówek, co zapobiega odkształceniu końcówek. W ten sposób nasz układ wydechowy zachowuje wysoką jakość wizualną przez cały okres użytkowania, który jest znacznie dłuższy niż w przypadku oryginalnego układu ze stalowych elementów.
Końcówki w wersji "polerowanej ze stali nierdzewnej" są wzbogacone o grawerunek laserowy logo NAP .
Opis expand_more
Dla aktualnego Ford Mustang 5.0 V8, najpopularniejszego amerykańskiego samochodu sportowego w Niemczech i Europie, opracowaliśmy kompletny układ wydechowy, który technicznie różni się od już dostępnych na rynku produktów.
Decyzja naszych inżynierów i techników padła na przekrój rury o średnicy 70 mm, oraz na specjalny układ, który uwzględnia kolejność zapłonu obu cylindrów, zapewniając tym samym jednolitą bundling spalin. Oryginalny środkowy tłumik został usunięty i zastąpiony przez specjalnie zaprojektowaną, własną X-Pipe . X-Pipe dla Mustanga 5.0 była dotychczas oferowana tylko przez Ford Racing, jednak tylko bez obowiązkowej w Niemczech ABE.
Zamiast 85 mm średnicy seryjnych końcówek zdecydowaliśmy się na użycie rur o średnicy 100 mm, które są zwinięte i spawane z wewnętrznym boosterem. Ta specjalna konstrukcja umożliwia odprowadzanie ekstremalnego ciepła z zewnętrznych końcówek, co zapobiega odkształceniu końcówek. W ten sposób nasz układ wydechowy zachowuje wysoką jakość wizualną przez cały okres użytkowania, który jest znacznie dłuższy niż w przypadku oryginalnego układu ze stalowych elementów.
Montaż na układ wydechowy NAP jest łatwy i szybki dzięki mocowaniu za pomocą dwóch zacisków wydechowych.
Dźwięk
- sonorowy dźwięk przy niskich obrotach
- czysty sportowy, agresywny w wysokim zakresie obrotów
- brak uciążliwego buczenia
Zamiast seryjnej końcówki wybieramy końcówki o ściętym designie i średnicy 100 mm. Końcówki ze stali nierdzewnej są podwójne. Ta specjalna konstrukcja umożliwia odprowadzanie ekstremalnego ciepła z zewnętrznych końcówek, co zapobiega odkształceniu końcówek. W ten sposób nasz układ wydechowy zachowuje wysoką jakość wizualną przez cały okres użytkowania, który jest znacznie dłuższy niż w przypadku oryginalnego układu ze stalowych elementów.
Końcówki w wersji "polerowanej ze stali nierdzewnej" są wzbogacone o grawerunek laserowy logo NAP .
Szczegóły dopasowania expand_more
Pobrania expand_more
Pytanie o produkt expand_more
Opinie expand_more