Nasz klappeny układ wydechowy jest sterowany przez NAP Automatic Valve Control. Elektroniczna jednostka sterująca NAP-Valve-Control jest mózgiem naszych klapowych układów wydechowych. Dzięki temu, że jednostka NAP-Valve-Control potrafi odczytywać sygnały Canbus z ECU silnika, zapewnia, że zawsze poruszają się Państwo zgodnie z przepisami, niezależnie od wybranego trybu. System jest związany z parametrami określonymi przez UE. W razie potrzeby interweniuje łagodnie i bezproblemowo. Elektroniczne klapy są przełączane za pomocą przycisku NAP w kokpicie z komfortowego trybu sportowego na wyraźniejszy dźwięk wyścigowy.
Używamy wyłącznie wysokiej jakości stali nierdzewnej V2A do naszych produktów. Zapewnia to wysoką odporność na korozję, która utrzymuje funkcjonalność i wygląd przez wiele lat.
Ciepły dźwięk przy niskich obrotach
Wyraźnie sportowo agresywny przy wysokim zakresie obrotów
Możliwość przełączania z kokpitu na wyraźniejszy i głośniejszy dźwięk
Brak uciążliwego dudnienia
Aby użycie naszego systemu było zgodne z przepisami, konieczne jest zarejestrowanie go w dokumentach pojazdu przez urząd rejestracyjny.
Zajmujemy się wszystkimi niezbędnymi dokumentami, tj. dostarczamy wszystkie certyfikaty zgodności zgodnie z najnowszymi przepisami (EG 540/2014) dla płynnej homologacji.
Wymagana opinia (paragraf 19 StVZO) musi być wykonana jako odbiór indywidualny przez uznawaną instytucję kontrolującą, taką jak GTÜ.
Na tłumiku wygrawerowany numer seryjny produkcji
Użyte klapy są bardzo wysokiej jakości i wytrzymują ciśnienie silnika – brak stukania.
Średnica głównego rury 3″ (76 mm)
Grubość materiału 1,5 mm, aby zwiększyć sztywność do zastosowań w terenie i większą głębokość rezonansu dla dźwięku V8
Zamiast seryjnego końcówki stosujemy końcówki o ściętym designie o średnicy 130 mm. Końcówki ze stali nierdzewnej są podwójne. Ta specjalna konstrukcja umożliwia odprowadzanie ekstremalnego ciepła z zewnętrznych końców, zapobiegając przegrzaniu końcówek. W ten sposób nasz sportowy układ wydechowy zachowuje swój wysokiej jakości wygląd przez cały okres użytkowania, który jest znacznie dłuższy niż w przypadku oryginalnych elementów stalowych.
Końcówki w wersji „Polerowana stal nierdzewna” są wzbogacone o grawerowanie laserowe logo NAP
Dodge RAM 1500 DS 5.7
2010–2024 RAM Classic
Również odpowiednie dla pojazdów z pneumatycznym zawieszeniem oraz podniesionych pojazdów.
Produkt jest odpowiedni dla pojazdów w stanie fabrycznym.
Opis expand_more
Nasz klappeny układ wydechowy jest sterowany przez NAP Automatic Valve Control. Elektroniczna jednostka sterująca NAP-Valve-Control jest mózgiem naszych klapowych układów wydechowych. Dzięki temu, że jednostka NAP-Valve-Control potrafi odczytywać sygnały Canbus z ECU silnika, zapewnia, że zawsze poruszają się Państwo zgodnie z przepisami, niezależnie od wybranego trybu. System jest związany z parametrami określonymi przez UE. W razie potrzeby interweniuje łagodnie i bezproblemowo. Elektroniczne klapy są przełączane za pomocą przycisku NAP w kokpicie z komfortowego trybu sportowego na wyraźniejszy dźwięk wyścigowy.
Używamy wyłącznie wysokiej jakości stali nierdzewnej V2A do naszych produktów. Zapewnia to wysoką odporność na korozję, która utrzymuje funkcjonalność i wygląd przez wiele lat.
Ciepły dźwięk przy niskich obrotach
Wyraźnie sportowo agresywny przy wysokim zakresie obrotów
Możliwość przełączania z kokpitu na wyraźniejszy i głośniejszy dźwięk
Brak uciążliwego dudnienia
Aby użycie naszego systemu było zgodne z przepisami, konieczne jest zarejestrowanie go w dokumentach pojazdu przez urząd rejestracyjny.
Zajmujemy się wszystkimi niezbędnymi dokumentami, tj. dostarczamy wszystkie certyfikaty zgodności zgodnie z najnowszymi przepisami (EG 540/2014) dla płynnej homologacji.
Wymagana opinia (paragraf 19 StVZO) musi być wykonana jako odbiór indywidualny przez uznawaną instytucję kontrolującą, taką jak GTÜ.
Na tłumiku wygrawerowany numer seryjny produkcji
Użyte klapy są bardzo wysokiej jakości i wytrzymują ciśnienie silnika – brak stukania.
Średnica głównego rury 3″ (76 mm)
Grubość materiału 1,5 mm, aby zwiększyć sztywność do zastosowań w terenie i większą głębokość rezonansu dla dźwięku V8
Zamiast seryjnego końcówki stosujemy końcówki o ściętym designie o średnicy 130 mm. Końcówki ze stali nierdzewnej są podwójne. Ta specjalna konstrukcja umożliwia odprowadzanie ekstremalnego ciepła z zewnętrznych końców, zapobiegając przegrzaniu końcówek. W ten sposób nasz sportowy układ wydechowy zachowuje swój wysokiej jakości wygląd przez cały okres użytkowania, który jest znacznie dłuższy niż w przypadku oryginalnych elementów stalowych.
Końcówki w wersji „Polerowana stal nierdzewna” są wzbogacone o grawerowanie laserowe logo NAP
Dodge RAM 1500 DS 5.7
2010–2024 RAM Classic
Również odpowiednie dla pojazdów z pneumatycznym zawieszeniem oraz podniesionych pojazdów.
Produkt jest odpowiedni dla pojazdów w stanie fabrycznym.
Szczegóły dopasowania expand_more
Pobrania expand_more
Pytanie o produkt expand_more
Opinie expand_more