Kategoria: Skrzynie biegów
Podkategoria: Skrzynie biegów kompletnych i zestawy
Rodzaj części: Skrzynia biegów ręczna kompletna
Zestaw do modernizacji skrzyni biegów T5 Deluxe dla Mustangów z 1969 roku z silnikiem 289, 302 lub 351
Z prawie wszystkimi niezbędnymi komponentami, aby przekształcić Twoje auto z manualnej skrzyni biegów na T5, ten praktyczny zestaw oszczędza czas i pieniądze w porównaniu do zakupów części osobno. Ten zestaw Deluxe T5 pasuje do Twojego Mustanga z 1969 roku z silnikiem 289, 302 lub 351. Aby umożliwić modernizację, zestaw wykorzystuje obudowę sprzęgła i sprzęgło linkowe z późniejszych modeli. Zestaw Deluxe zawiera również skrzynię biegów T5 z dźwignią zmiany biegów w stylu fabrycznym oraz wiele innych części.
Cechy i zalety:
- Przekształca manualną skrzynię biegów w T5
- Wykorzystuje obudowę sprzęgła z późniejszych modeli
- Praktyczny zestaw oszczędzający czas
- Pasuje do Mustangów z 1969 roku z silnikiem 289, 302 lub 351
Zawartość zestawu:
- Nowa skrzynia biegów American Powertrain Cobra Spec T5 z dźwignią zmiany biegów w stylu fabrycznym
- Nowa obudowa sprzęgła Ford T5
- Separator
- Widełki sprzęgła dla późniejszych modeli
- Pokrywa widełek sprzęgła dla obudowy sprzęgła
- Koło zamachowe ze stali billet (28oz. wyważenie)
- Zestaw sprzęgła CJPP King Cobra 10,5" (sprzęgło, docisk, łożysko wysprzęglające, łożysko pilota i narzędzie do wyważania)
- Śruby do koła zamachowego ARP
- Śruby docisku i kołki wyważające
- Zestaw modernizacji sprzęgła linkowego
- Uchwyt skrzyni biegów
- Poprzeczka skrzyni biegów T5 (T5C8)
- Śruby do obudowy skrzyni biegów T5
- Wał napędowy do modernizacji T5 z przegubami
- Joke wału napędowego T5
- Dźwignia zmiany biegów w stylu oryginalnym dla T5
- Gałka zmiany biegów w stylu oryginalnym z wzorem 5-biegowym
- 18/20/23 zęby zębatki prędkościomierza do dostosowania
Uwaga techniczna: Uwaga na temat tego sprzęgła, że w niektórych obudowach sprzęgła Ford Mustang 5.0L z lat 1986-1993 może być konieczne „przycięcie” obszaru między dolnym środkiem a otworem dla dźwigni sprzęgła. Ford miał swoje obudowy produkowane w dwóch różnych odlewniach, a problem ten występuje tylko w jednym typie odlewni, głównie w obudowach z lat 1989-1990. Obudowy tej odlewni mają podwyższony „brzeg”, co może prowadzić do problemów z współpracą/kolizją z dociskiem. Obszar wewnątrz obudowy należy przyciąć o około 8-10 mm.
Dodatkowe uwagi:
- Podczas modernizacji Mustanga 289/302/351 z manualną skrzynią biegów na T5 i używania obudowy z lat 1979-1993 będziesz potrzebować nowego rozrusznika, który nadaje się do użycia z kołem zamachowym 157-zębowym.
- Ten zestaw jest zaprojektowany dla pierwotnego wcześniejszego wyważenia silnika 28oz. Jeśli używasz silnika z późniejszego modelu, musisz wymienić koło zamachowe.
- Jeśli modernizowane auto ma automatyczną skrzynię biegów, musisz osobno zakupić mechanizm pedałowy oraz dźwignię zmiany biegów.
Opis expand_more
Kategoria: Skrzynie biegów
Podkategoria: Skrzynie biegów kompletnych i zestawy
Rodzaj części: Skrzynia biegów ręczna kompletna
Zestaw do modernizacji skrzyni biegów T5 Deluxe dla Mustangów z 1969 roku z silnikiem 289, 302 lub 351
Z prawie wszystkimi niezbędnymi komponentami, aby przekształcić Twoje auto z manualnej skrzyni biegów na T5, ten praktyczny zestaw oszczędza czas i pieniądze w porównaniu do zakupów części osobno. Ten zestaw Deluxe T5 pasuje do Twojego Mustanga z 1969 roku z silnikiem 289, 302 lub 351. Aby umożliwić modernizację, zestaw wykorzystuje obudowę sprzęgła i sprzęgło linkowe z późniejszych modeli. Zestaw Deluxe zawiera również skrzynię biegów T5 z dźwignią zmiany biegów w stylu fabrycznym oraz wiele innych części.
Cechy i zalety:
- Przekształca manualną skrzynię biegów w T5
- Wykorzystuje obudowę sprzęgła z późniejszych modeli
- Praktyczny zestaw oszczędzający czas
- Pasuje do Mustangów z 1969 roku z silnikiem 289, 302 lub 351
Zawartość zestawu:
- Nowa skrzynia biegów American Powertrain Cobra Spec T5 z dźwignią zmiany biegów w stylu fabrycznym
- Nowa obudowa sprzęgła Ford T5
- Separator
- Widełki sprzęgła dla późniejszych modeli
- Pokrywa widełek sprzęgła dla obudowy sprzęgła
- Koło zamachowe ze stali billet (28oz. wyważenie)
- Zestaw sprzęgła CJPP King Cobra 10,5" (sprzęgło, docisk, łożysko wysprzęglające, łożysko pilota i narzędzie do wyważania)
- Śruby do koła zamachowego ARP
- Śruby docisku i kołki wyważające
- Zestaw modernizacji sprzęgła linkowego
- Uchwyt skrzyni biegów
- Poprzeczka skrzyni biegów T5 (T5C8)
- Śruby do obudowy skrzyni biegów T5
- Wał napędowy do modernizacji T5 z przegubami
- Joke wału napędowego T5
- Dźwignia zmiany biegów w stylu oryginalnym dla T5
- Gałka zmiany biegów w stylu oryginalnym z wzorem 5-biegowym
- 18/20/23 zęby zębatki prędkościomierza do dostosowania
Uwaga techniczna: Uwaga na temat tego sprzęgła, że w niektórych obudowach sprzęgła Ford Mustang 5.0L z lat 1986-1993 może być konieczne „przycięcie” obszaru między dolnym środkiem a otworem dla dźwigni sprzęgła. Ford miał swoje obudowy produkowane w dwóch różnych odlewniach, a problem ten występuje tylko w jednym typie odlewni, głównie w obudowach z lat 1989-1990. Obudowy tej odlewni mają podwyższony „brzeg”, co może prowadzić do problemów z współpracą/kolizją z dociskiem. Obszar wewnątrz obudowy należy przyciąć o około 8-10 mm.
Dodatkowe uwagi:
- Podczas modernizacji Mustanga 289/302/351 z manualną skrzynią biegów na T5 i używania obudowy z lat 1979-1993 będziesz potrzebować nowego rozrusznika, który nadaje się do użycia z kołem zamachowym 157-zębowym.
- Ten zestaw jest zaprojektowany dla pierwotnego wcześniejszego wyważenia silnika 28oz. Jeśli używasz silnika z późniejszego modelu, musisz wymienić koło zamachowe.
- Jeśli modernizowane auto ma automatyczną skrzynię biegów, musisz osobno zakupić mechanizm pedałowy oraz dźwignię zmiany biegów.
Szczegóły dopasowania expand_more
Pobrania expand_more
Pytanie o produkt expand_more
Opinie expand_more