Tłumik Hooker Super Competition Sidetube Slip-In
Tłumiki Hooker Super Competition Slip-In zostały specjalnie zaprojektowane dla pojazdów z rurami bocznymi 4 cale, jak np. w Hooker Super Roadster i kolektorach Side-Mount. Tłumiki te można szybko i łatwo zdemontować w razie potrzeby – idealne do użytku na torze wyścigowym.
Są dostępne w dwóch wersjach: jako wydajny tłumik typu glaspack dla sportowej wydajności lub w cichszej wersji z metalową konstrukcją wewnętrzną. Oba modele oferują średnio 23% więcej mocy niż otwarte kolektory i charakteryzują się wysoce skutecznym, perforowanym rdzeniem wewnętrznym o 99% efektywności przepływu.
Materiał izolacyjny odporny na wysoką temperaturę zapewnia skuteczną tłumienie dźwięku przy jednocześnie mocnym, pełnym brzmieniu. Zewnętrzna obudowa wykonana jest z wytrzymałej stali aluminiowanej o grubości 16 gauge i pokryta odporna na wysoką temperaturę, elektrostatycznie nałożoną czarną farbą.
Dane techniczne:
-
Średnica obudowy: 4 cale
-
Wlot/Wylot: 2,5 cala perforowany rdzeń
-
Warianty: Glaspack (głośno), Reverse-Flow (ciszej)
-
Izolacja wysokotemperaturowa dla skutecznego tłumienia dźwięku
-
99% efektywności przepływu – dla maksymalnej mocy
Idealne dla entuzjastów mocy, którzy chcą połączyć dźwięk torowy z homologacją drogową
Opis expand_more
Tłumik Hooker Super Competition Sidetube Slip-In
Tłumiki Hooker Super Competition Slip-In zostały specjalnie zaprojektowane dla pojazdów z rurami bocznymi 4 cale, jak np. w Hooker Super Roadster i kolektorach Side-Mount. Tłumiki te można szybko i łatwo zdemontować w razie potrzeby – idealne do użytku na torze wyścigowym.
Są dostępne w dwóch wersjach: jako wydajny tłumik typu glaspack dla sportowej wydajności lub w cichszej wersji z metalową konstrukcją wewnętrzną. Oba modele oferują średnio 23% więcej mocy niż otwarte kolektory i charakteryzują się wysoce skutecznym, perforowanym rdzeniem wewnętrznym o 99% efektywności przepływu.
Materiał izolacyjny odporny na wysoką temperaturę zapewnia skuteczną tłumienie dźwięku przy jednocześnie mocnym, pełnym brzmieniu. Zewnętrzna obudowa wykonana jest z wytrzymałej stali aluminiowanej o grubości 16 gauge i pokryta odporna na wysoką temperaturę, elektrostatycznie nałożoną czarną farbą.
Dane techniczne:
-
Średnica obudowy: 4 cale
-
Wlot/Wylot: 2,5 cala perforowany rdzeń
-
Warianty: Glaspack (głośno), Reverse-Flow (ciszej)
-
Izolacja wysokotemperaturowa dla skutecznego tłumienia dźwięku
-
99% efektywności przepływu – dla maksymalnej mocy
Idealne dla entuzjastów mocy, którzy chcą połączyć dźwięk torowy z homologacją drogową
Szczegóły dopasowania expand_more
Pobrania expand_more
Pytanie o produkt expand_more
Opinie expand_more