Minimalne ślady użytkowania. Był krótko zamontowany w pojeździe.
Pasuje do Mustanga GT z lat 2011-2014 z manualną i automatyczną skrzynią biegów.
1430 mm (56,299 cal) całkowita długość
Mierzona od czoła flanszy skrzyni biegów do czoła flanszy tylnej
Bezpośredni montaż prosto z opakowania
Zapewnia wydajność w zastosowaniach o podwyższonej mocy, aby zapewnić najwyższą wytrzymałość i optymalną siłę
Rury aluminiowe 6061-T6 o średnicy 3,5 cala i grubości 0,125 cala zapewniają wyjątkową wytrzymałość i niezawodność
1350 SERIES Dana Spicer 5-1350X pełne przeguby kardana... znacznie mocniejsze niż wersje 1330, które są dostępne dla Mustangów
Flansza przegubu serii 1350 do przykręcenia do skrzyni biegów
Flansza przegubu serii 1350 do przykręcenia do flanszy tylnej OE Mustanga... NIE WYMAGANY adapter
W pełni zmontowane i wyważone
Projekt Spline i Slip, aby umożliwić instalację i ruch zawieszenia
Twarda osłona z tworzywa sztucznego chroni Spline i Slip przed zanieczyszczeniami z tłuszczu i wody
Eliminuje potrzebę centralnego łożyska
Niższa waga całkowita i mniejsza masa wirująca zapewniają lepsze właściwości jezdne i szybsze przyspieszenie
Opis expand_more
Minimalne ślady użytkowania. Był krótko zamontowany w pojeździe.
Pasuje do Mustanga GT z lat 2011-2014 z manualną i automatyczną skrzynią biegów.
1430 mm (56,299 cal) całkowita długość
Mierzona od czoła flanszy skrzyni biegów do czoła flanszy tylnej
Bezpośredni montaż prosto z opakowania
Zapewnia wydajność w zastosowaniach o podwyższonej mocy, aby zapewnić najwyższą wytrzymałość i optymalną siłę
Rury aluminiowe 6061-T6 o średnicy 3,5 cala i grubości 0,125 cala zapewniają wyjątkową wytrzymałość i niezawodność
1350 SERIES Dana Spicer 5-1350X pełne przeguby kardana... znacznie mocniejsze niż wersje 1330, które są dostępne dla Mustangów
Flansza przegubu serii 1350 do przykręcenia do skrzyni biegów
Flansza przegubu serii 1350 do przykręcenia do flanszy tylnej OE Mustanga... NIE WYMAGANY adapter
W pełni zmontowane i wyważone
Projekt Spline i Slip, aby umożliwić instalację i ruch zawieszenia
Twarda osłona z tworzywa sztucznego chroni Spline i Slip przed zanieczyszczeniami z tłuszczu i wody
Eliminuje potrzebę centralnego łożyska
Niższa waga całkowita i mniejsza masa wirująca zapewniają lepsze właściwości jezdne i szybsze przyspieszenie
Szczegóły dopasowania expand_more
Pobrania expand_more
Pytanie o produkt expand_more
Opinie expand_more