Podkategoria: Oświetlenie - Zewnętrzne
Typ części: Zestaw lamp tylnych
Dzięki tym tylnym światłom LED ze znakiem E, odpowiednim do Mustangów z lat 2015-2022 w stylu 2018, nie tylko odświeżysz wygląd swojego Mustanga, ale także nadasz mu wyjątkowy wygląd. W przeciwieństwie do oryginalnych lamp tylnych, te światła posiadają funkcję sekwencyjnego migania. Tylne światła po liftingu z 2018 roku są dostępne w trzech kolorach – białym, czerwonym i przydymionym szkle. Dzięki wysokiej jakości modułom LED firmy OSRAM gwarantowana jest długa żywotność świateł, a dzięki wysokiej jasności diod LED pomarańczowe kierunkowskazy są bardzo wyraźnie widoczne we wszystkich trzech kolorach. Bardzo łatwy montaż, ponieważ lampy tylne można wymienić bezpośrednio na oryginalne. Te światła pasują tylko do modeli europejskich. Wersja pasująca do modeli amerykańskich jest już w fazie rozwoju, ale jej opracowanie zajmie jeszcze trochę czasu.
Oferowane przez nas tylne światła nie są „normalnymi” tylnymi światłami Vland. Nie są one również używane ani „otwarte”. Obudowa tylnego światła jest zamawiana przez EPM specjalnie w tym celu od Vland. Obudowa i szkło są identyczne jak w Vland, ale cała elektronika jest inna i odpowiednio wyższej jakości. W lampach zastosowano łącznie 132 diody LED Osram o mocy 3 W każda (dla porównania: Vland ma tylko 1 W), co zapewnia również znacznie lepszą wydajność i barwę światła. Kolejną istotną różnicą techniczną jest napięcie, jakim zasilane są tylne światła. Vland zasila je napięciem 12 V, Exotic Pony Mods zwiększa napięcie za pomocą własnego układu sterującego do aż 40 V. Dzięki temu kolory czerwony i żółty są wyraźnie widoczne i można je odróżnić.
Znak E umieszczony na obu tylnych światłach (niezależnie od kraju pochodzenia – Łotwy) sprawia, że te elementy są całkowicie legalne i nie wymagają rejestracji w całej Europie. Ze względów ochrony danych osobowych i w celu uniknięcia podróbek, producent nie wydaje dokumentacji testowej. Odpowiednie numery są następujące:
Numer patentu CN110877566A
Numer homologacji UN (tylko dla lamp EPM 7-trybowych):
E32 * 6R01 / 29 * 0242 * 00
E32 * 7R02 / 27 * 0242 * 00
E32 * 7R02 / 27 * 0242 * 00
Kierowca może wygodnie wybrać idealny dla siebie tryb spośród łącznie 7 różnych trybów z fotela kierowcy:
Tryb 1: migający żółty kursor + potrójne czerwone światło stop
Tryb 2: sekwencyjne miganie żółtym kursorem + sekwencyjne światło stop (tryb predefiniowany)
Tryb 3: migający żółty kursor + sekwencyjne światło stop światło
Tryb 4: Trzykrotne miganie żółtego kursora + trzykrotne czerwone światło hamowania
Tryb 5: Trzykrotne miganie czerwone + trzykrotne czerwone światło hamowania (domyślny tryb w USA)
Tryb 6: Sekwencyjne miganie żółtego + trzykrotne czerwone światło hamowania
Tryb 7: Tryb fabryczny
Dozwolone są dwa tryby 2 i 7, wszystkie pozostałe tryby służą wyłącznie celom pokazowym.
Jak ustawić poszczególne tryby?
1. Przełącznik świateł w pozycji „0” WYŁ.
2. Przesuwaj przełącznik świateł szybko kolejno między pozycjami WŁ. i WYŁ. (n+2),
n = numer trybu (np. w trybie 3 należy włączać i wyłączać światło 3+2 = 5 razy)
3. Włącz na krótko światła awaryjne – światło tylne powinno przejść w tryb neonowy i migać
4. Wyłącz światła awaryjne
5. Sprawdź, czy ustawiono żądany tryb
- Znak E na szkle lampy tylnej, dzięki czemu nie jest wymagana rejestracja ani akceptacja lamp tylnych przez TÜV
- Pasuje tylko do modeli UE, niekompatybilny z modelem amerykańskim
- Światło postojowe LED, światło tylne LED, światło hamowania LED czerwone
- Pomarańczowy kierunkowskaz LED
- Podłączenie za pomocą wtyczki dedykowanej do pojazdu
- Łatwy montaż w oryginalnych punktach mocowania
- Jasna jasność dzięki wysokiej jakości modułom LED OSRAM
-
Top Teile und nette Funktionen
Moin zusammen, der Einbau war sehr einfach und ist alles selbsterklärend. Aber folgend der Ablauf, falls ihr euch Gedanken macht bevor ihr den Trigger pulled: - Ausbau der Heckabdeckung innerhalb des Kofferraums (Einfach per Hand machbar) - Ausbau des Subwoofers - Ausbau der Heckleuchten jeweils mit 3 Muttern befestigt - Kabelstecker lösen - Heckleuchte dann nach hinten vorsichtig wegziehen - kleinen Magneten von der Ausgebauten Heckleuchte entfernen (ist ein kleiner klipp) - Plastikabdeckung oberhalb der Heckleuchte entfernen (geht etwas schwieriger, keine angst, da bricht nichts) - Entsprechend die Plastikabdeckung und Magnet an die neuen Heckleuchten bauen - Heckleuchten einbauen in umgekehrter Reihenfolge (Muttern nicht zu fest ziehen) - Passgenauigkeit prüfen und mit den anzug der Muttern evtl. etwas spielen um die Pasgenauigkeit einzustellen - Rückleuchten testen und sich freuen! :D Ich habe die Module noch mit Kabelbinder befestigt, damit diese auch nicht auf die Idee kommen hin und her zu schwingen, wobei dies wahrscheinlich etwas übertrieben war. Die Passgenauigkeit ist gut, nicht so gut wie die Originalen, was bei den Abdeckungen oberhalb der Rückleuchten etwas auffällt. Ich feier den Standardmodus ziemlich, allein wie das Bremslicht aufleuchtet ist sehr geil. Auch wenn man es selbst selten sieht, freu ich mich über das sequenzielle Aufblinken wenn ich zum Pony gehe und auschließe. In diesem Sinne, viel Spaß beim Bestellen, Auspacken, Einbauen, Funktionstests und in der Wildnis BG Sebastian
Opis expand_more
Podkategoria: Oświetlenie - Zewnętrzne
Typ części: Zestaw lamp tylnych
Dzięki tym tylnym światłom LED ze znakiem E, odpowiednim do Mustangów z lat 2015-2022 w stylu 2018, nie tylko odświeżysz wygląd swojego Mustanga, ale także nadasz mu wyjątkowy wygląd. W przeciwieństwie do oryginalnych lamp tylnych, te światła posiadają funkcję sekwencyjnego migania. Tylne światła po liftingu z 2018 roku są dostępne w trzech kolorach – białym, czerwonym i przydymionym szkle. Dzięki wysokiej jakości modułom LED firmy OSRAM gwarantowana jest długa żywotność świateł, a dzięki wysokiej jasności diod LED pomarańczowe kierunkowskazy są bardzo wyraźnie widoczne we wszystkich trzech kolorach. Bardzo łatwy montaż, ponieważ lampy tylne można wymienić bezpośrednio na oryginalne. Te światła pasują tylko do modeli europejskich. Wersja pasująca do modeli amerykańskich jest już w fazie rozwoju, ale jej opracowanie zajmie jeszcze trochę czasu.
Oferowane przez nas tylne światła nie są „normalnymi” tylnymi światłami Vland. Nie są one również używane ani „otwarte”. Obudowa tylnego światła jest zamawiana przez EPM specjalnie w tym celu od Vland. Obudowa i szkło są identyczne jak w Vland, ale cała elektronika jest inna i odpowiednio wyższej jakości. W lampach zastosowano łącznie 132 diody LED Osram o mocy 3 W każda (dla porównania: Vland ma tylko 1 W), co zapewnia również znacznie lepszą wydajność i barwę światła. Kolejną istotną różnicą techniczną jest napięcie, jakim zasilane są tylne światła. Vland zasila je napięciem 12 V, Exotic Pony Mods zwiększa napięcie za pomocą własnego układu sterującego do aż 40 V. Dzięki temu kolory czerwony i żółty są wyraźnie widoczne i można je odróżnić.
Znak E umieszczony na obu tylnych światłach (niezależnie od kraju pochodzenia – Łotwy) sprawia, że te elementy są całkowicie legalne i nie wymagają rejestracji w całej Europie. Ze względów ochrony danych osobowych i w celu uniknięcia podróbek, producent nie wydaje dokumentacji testowej. Odpowiednie numery są następujące:
Numer patentu CN110877566A
Numer homologacji UN (tylko dla lamp EPM 7-trybowych):
E32 * 6R01 / 29 * 0242 * 00
E32 * 7R02 / 27 * 0242 * 00
E32 * 7R02 / 27 * 0242 * 00
Kierowca może wygodnie wybrać idealny dla siebie tryb spośród łącznie 7 różnych trybów z fotela kierowcy:
Tryb 1: migający żółty kursor + potrójne czerwone światło stop
Tryb 2: sekwencyjne miganie żółtym kursorem + sekwencyjne światło stop (tryb predefiniowany)
Tryb 3: migający żółty kursor + sekwencyjne światło stop światło
Tryb 4: Trzykrotne miganie żółtego kursora + trzykrotne czerwone światło hamowania
Tryb 5: Trzykrotne miganie czerwone + trzykrotne czerwone światło hamowania (domyślny tryb w USA)
Tryb 6: Sekwencyjne miganie żółtego + trzykrotne czerwone światło hamowania
Tryb 7: Tryb fabryczny
Dozwolone są dwa tryby 2 i 7, wszystkie pozostałe tryby służą wyłącznie celom pokazowym.
Jak ustawić poszczególne tryby?
1. Przełącznik świateł w pozycji „0” WYŁ.
2. Przesuwaj przełącznik świateł szybko kolejno między pozycjami WŁ. i WYŁ. (n+2),
n = numer trybu (np. w trybie 3 należy włączać i wyłączać światło 3+2 = 5 razy)
3. Włącz na krótko światła awaryjne – światło tylne powinno przejść w tryb neonowy i migać
4. Wyłącz światła awaryjne
5. Sprawdź, czy ustawiono żądany tryb
- Znak E na szkle lampy tylnej, dzięki czemu nie jest wymagana rejestracja ani akceptacja lamp tylnych przez TÜV
- Pasuje tylko do modeli UE, niekompatybilny z modelem amerykańskim
- Światło postojowe LED, światło tylne LED, światło hamowania LED czerwone
- Pomarańczowy kierunkowskaz LED
- Podłączenie za pomocą wtyczki dedykowanej do pojazdu
- Łatwy montaż w oryginalnych punktach mocowania
- Jasna jasność dzięki wysokiej jakości modułom LED OSRAM
Szczegóły dopasowania expand_more
Pobrania expand_more
Pytanie o produkt expand_more
Opinie expand_more
-
Top Teile und nette Funktionen
Moin zusammen, der Einbau war sehr einfach und ist alles selbsterklärend. Aber folgend der Ablauf, falls ihr euch Gedanken macht bevor ihr den Trigger pulled: - Ausbau der Heckabdeckung innerhalb des Kofferraums (Einfach per Hand machbar) - Ausbau des Subwoofers - Ausbau der Heckleuchten jeweils mit 3 Muttern befestigt - Kabelstecker lösen - Heckleuchte dann nach hinten vorsichtig wegziehen - kleinen Magneten von der Ausgebauten Heckleuchte entfernen (ist ein kleiner klipp) - Plastikabdeckung oberhalb der Heckleuchte entfernen (geht etwas schwieriger, keine angst, da bricht nichts) - Entsprechend die Plastikabdeckung und Magnet an die neuen Heckleuchten bauen - Heckleuchten einbauen in umgekehrter Reihenfolge (Muttern nicht zu fest ziehen) - Passgenauigkeit prüfen und mit den anzug der Muttern evtl. etwas spielen um die Pasgenauigkeit einzustellen - Rückleuchten testen und sich freuen! :D Ich habe die Module noch mit Kabelbinder befestigt, damit diese auch nicht auf die Idee kommen hin und her zu schwingen, wobei dies wahrscheinlich etwas übertrieben war. Die Passgenauigkeit ist gut, nicht so gut wie die Originalen, was bei den Abdeckungen oberhalb der Rückleuchten etwas auffällt. Ich feier den Standardmodus ziemlich, allein wie das Bremslicht aufleuchtet ist sehr geil. Auch wenn man es selbst selten sieht, freu ich mich über das sequenzielle Aufblinken wenn ich zum Pony gehe und auschließe. In diesem Sinne, viel Spaß beim Bestellen, Auspacken, Einbauen, Funktionstests und in der Wildnis BG Sebastian