Podkategoria: Główny cylinder hamulcowy i wzmacniacz hamulcowy
Rodzaj części: Wzmacniacz hamulcowy z głównym cylindrem hamulcowym
Aplikacja:
Pasuje do 67-70 z:
Hamulcami tarczowymi z przodu
Automatyczną skrzynią biegów
Cechy:
W zestawie uchwyty i materiały montażowe
Można zamontować z oryginalnym pedałem
Regulowana pręta
Zawartość przesyłki:
Wzmacniacz hamulcowy
Główny cylinder hamulcowy (2-obwodowy)
Uchwyty
Materiały montażowe
Regulowana pręta
UWAGA!
Podczas montażu przewody muszą być na nowo zgięte. Jeśli przechodzisz z jednobiegowego systemu hamulcowego na system dwubiegowy, musi być zamontowany rozdzielacz.
Aby wzmacniacz hamulcowy działał, potrzebujesz co najmniej 1 Bar podciśnienia. Silnik seryjny generuje 1,25 Bar podciśnienia. W silnikach z ostrym wałem rozrządu może się zdarzyć, że nie będą one dostarczać wystarczającego podciśnienia, aby zapewnić pełną funkcję wzmacniacza hamulcowego.
Opis expand_more
Podkategoria: Główny cylinder hamulcowy i wzmacniacz hamulcowy
Rodzaj części: Wzmacniacz hamulcowy z głównym cylindrem hamulcowym
Aplikacja:
Pasuje do 67-70 z:
Hamulcami tarczowymi z przodu
Automatyczną skrzynią biegów
Cechy:
W zestawie uchwyty i materiały montażowe
Można zamontować z oryginalnym pedałem
Regulowana pręta
Zawartość przesyłki:
Wzmacniacz hamulcowy
Główny cylinder hamulcowy (2-obwodowy)
Uchwyty
Materiały montażowe
Regulowana pręta
UWAGA!
Podczas montażu przewody muszą być na nowo zgięte. Jeśli przechodzisz z jednobiegowego systemu hamulcowego na system dwubiegowy, musi być zamontowany rozdzielacz.
Aby wzmacniacz hamulcowy działał, potrzebujesz co najmniej 1 Bar podciśnienia. Silnik seryjny generuje 1,25 Bar podciśnienia. W silnikach z ostrym wałem rozrządu może się zdarzyć, że nie będą one dostarczać wystarczającego podciśnienia, aby zapewnić pełną funkcję wzmacniacza hamulcowego.
Szczegóły dopasowania expand_more
Pobrania expand_more
Pytanie o produkt expand_more
Opinie expand_more