Podkategoria: Serwa hamulców i pompy hamulcowe
Typ części: Pompa hamulcowa
M/C, TANDEM, M/C, TANDEM, 15/16, FORD/MUSTANG MANUAL, M/C, TANDEM, 15/16, FORD/MUSTANG MANUAL Z ZESTAWEM DRĄŻKA, WILWOOD, Aluminiowa pompa hamulcowa Wilwood Tandem do Mustangów jest wyposażona w odpowiedni popychacz o średnicy 15/16 cala i jest dostępna w 3 wykończeniach: gładkim, polerowanym i czarnym lakierze elektroforetycznym. Te pompy hamulcowe są przeznaczone głównie do zastosowań manualnych i zawierają odpowiedni popychacz pasujący do fabrycznego pedału hamulca z lat 1964-1972. Są one przeznaczone do montażu kołnierzy o średnicy od 3,22'' do 3,40'', co pasuje do fabrycznego mocowania pompy hamulcowej 64-72, i posiadają otwory wylotowe płynu po obu stronach otworu. Skok tłoka wynosi 1,10'', a stosunek objętości między komorą główną a komorą wtórną wynosi 2:1. Wykonane z odlewów wysokociśnieniowych, każda pompa hamulcowa waży zaledwie 3 funty (ok. 1,4 kg), co stanowi oszczędność masy o 75% w porównaniu z większością żeliwnych pomp hamulcowych typu OE. Oferujemy również zestaw zaworów proporcjonalnych, który zawiera wsporniki i przewody ze stali nierdzewnej specjalnie do tego cylindra hamulcowego. Patrz PN 260-13190 lub 220-13189 dla zestawu modernizacyjnego.
Opis expand_more
Podkategoria: Serwa hamulców i pompy hamulcowe
Typ części: Pompa hamulcowa
M/C, TANDEM, M/C, TANDEM, 15/16, FORD/MUSTANG MANUAL, M/C, TANDEM, 15/16, FORD/MUSTANG MANUAL Z ZESTAWEM DRĄŻKA, WILWOOD, Aluminiowa pompa hamulcowa Wilwood Tandem do Mustangów jest wyposażona w odpowiedni popychacz o średnicy 15/16 cala i jest dostępna w 3 wykończeniach: gładkim, polerowanym i czarnym lakierze elektroforetycznym. Te pompy hamulcowe są przeznaczone głównie do zastosowań manualnych i zawierają odpowiedni popychacz pasujący do fabrycznego pedału hamulca z lat 1964-1972. Są one przeznaczone do montażu kołnierzy o średnicy od 3,22'' do 3,40'', co pasuje do fabrycznego mocowania pompy hamulcowej 64-72, i posiadają otwory wylotowe płynu po obu stronach otworu. Skok tłoka wynosi 1,10'', a stosunek objętości między komorą główną a komorą wtórną wynosi 2:1. Wykonane z odlewów wysokociśnieniowych, każda pompa hamulcowa waży zaledwie 3 funty (ok. 1,4 kg), co stanowi oszczędność masy o 75% w porównaniu z większością żeliwnych pomp hamulcowych typu OE. Oferujemy również zestaw zaworów proporcjonalnych, który zawiera wsporniki i przewody ze stali nierdzewnej specjalnie do tego cylindra hamulcowego. Patrz PN 260-13190 lub 220-13189 dla zestawu modernizacyjnego.
Szczegóły dopasowania expand_more
Pobrania expand_more
Pytanie o produkt expand_more
Opinie expand_more