38031181-1970-Ford-Mustang-Umruestsatz-Servolenkung-Zuendschloss-in-Lenksaeule-1
38031181-1970-Ford-Mustang-Umruestsatz-Servolenkung-Zuendschloss-in-Lenksaeule-2
38031181-1970-Ford-Mustang-Umruestsatz-Servolenkung-Zuendschloss-in-Lenksaeule-3
38031181-1970-Ford-Mustang-Umruestsatz-Servolenkung-Zuendschloss-in-Lenksaeule-4

Numer części.:

38031181

1970 Ford Mustang

Zestaw do konwersji układu kierowniczego z ręcznego na wspomaganie - blokada zapłonu w kolumnie kierownicy

2 961,20€
z VAT, plus koszty wysyłki
Dostępność
1-3
Opis produktu
Kategoria: Kierownica
Podkategoria: Zestawy przerobowe
Rodzaj części: Zestaw przerobowy wspomagania kierownicy

To elektryczne wspomaganie kierownicy jest sztywno zamontowane w pojeździe, co zapewnia stabilne połączenie z pojazdem.
Intensywność wsparcia kierownicy jest regulowana sygnałem prędkości. Montaż jest nieco bardziej skomplikowany niż w przypadku porównywalnych systemów kierowniczych, jednak dodatkowy wysiłek nagradzany jest bardzo przyjemnym uczuciem prowadzenia i dobrą informacją zwrotną z drogi.
Podczas montażu ponownie używane jest obudowa oryginalnej kolumny kierowniczej, co sprawia, że wizualnie w wnętrzu, jak i w komorze silnika nie widać żadnych zmian.

Dodatkowe zalety w porównaniu do hydraulicznego wspomagania kierownicy:

-System działa nawet przy wyłączonym silniku, wystarczy, że zapłon jest włączony. Można więc łatwo poruszać pojazdem nawet podczas napraw silnika.

-Brak pompy wspomagania i węży hydraulicznych, co sprawia, że komora silnika wygląda na bardziej uporządkowaną.

-Ryzyko wystąpienia wycieku w systemie hydraulicznym kierownicy znika.

-Silnik pobiera mniej mocy na wspomaganie kierownicy, ponieważ ten system działa bardziej efektywnie.

Jedno z najczęściej zadawanych pytań: Co się stanie, jeśli system zawiedzie? Czy mogę dalej jechać?

W przypadku ewentualnej awarii będziesz musiał poradzić sobie w najgorszym przypadku z warunkami sprzed przeróbki, czyli bez wspomagania. Taki stan nie wystąpi nagle, lecz tylko z równomiernym opóźnieniem.

Dane techniczne:

Zużycie prądu przy normalnej jeździe: 5-10 amperów (na postoju nieco więcej)
Maksymalne zużycie prądu: 36 amperów
Bezpiecznik: 40 amperów, wersja z kluczykiem zapłonowym w plastikowym pokryciu na kolumnie kierowniczej (pojazdy z blokadą kierownicy)
Producent
Wir benötigen die originale Lenksäule zurück. Sie können uns die originale Lenksäule vorab schicken oder wir liefern die bestellte Lenksäule mit einer Pfandgebühr i.H.v. 360 Euro aus, welche nach Einsendung der originalen Lenksäule erstattet wird.
Zawartość
  • 1x Lenksstange mit Motor
  • 1x Montagematerial
  • 1x Steuereinheit
  • 1x Kabelbaum
Atrybuty produktu
Pytanie o produkt

Masz pytanie dotyczące tego produktu?

Opisz swoje zapytanie w formularzu kontaktowym, a nasz zespół odpowie najszybciej jak to możliwe.

Pola oznaczone * są obowiązkowe.

Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.

Ocena klienta star_outline star_outline star_outline star_outline star_outline
1970 Ford Mustang Umrüstsatz Servolenkung - Zündschloss in Lenksäule
Napisz opinię

Opis expand_more

Wir benötigen die originale Lenksäule zurück. Sie können uns die originale Lenksäule vorab schicken oder wir liefern die bestellte Lenksäule mit einer Pfandgebühr i.H.v. 360 Euro aus, welche nach Einsendung der originalen Lenksäule erstattet wird.
Zawartość
  • 1x Lenksstange mit Motor
  • 1x Montagematerial
  • 1x Steuereinheit
  • 1x Kabelbaum
Opis produktu
Kategoria: Kierownica
Podkategoria: Zestawy przerobowe
Rodzaj części: Zestaw przerobowy wspomagania kierownicy

To elektryczne wspomaganie kierownicy jest sztywno zamontowane w pojeździe, co zapewnia stabilne połączenie z pojazdem.
Intensywność wsparcia kierownicy jest regulowana sygnałem prędkości. Montaż jest nieco bardziej skomplikowany niż w przypadku porównywalnych systemów kierowniczych, jednak dodatkowy wysiłek nagradzany jest bardzo przyjemnym uczuciem prowadzenia i dobrą informacją zwrotną z drogi.
Podczas montażu ponownie używane jest obudowa oryginalnej kolumny kierowniczej, co sprawia, że wizualnie w wnętrzu, jak i w komorze silnika nie widać żadnych zmian.

Dodatkowe zalety w porównaniu do hydraulicznego wspomagania kierownicy:

-System działa nawet przy wyłączonym silniku, wystarczy, że zapłon jest włączony. Można więc łatwo poruszać pojazdem nawet podczas napraw silnika.

-Brak pompy wspomagania i węży hydraulicznych, co sprawia, że komora silnika wygląda na bardziej uporządkowaną.

-Ryzyko wystąpienia wycieku w systemie hydraulicznym kierownicy znika.

-Silnik pobiera mniej mocy na wspomaganie kierownicy, ponieważ ten system działa bardziej efektywnie.

Jedno z najczęściej zadawanych pytań: Co się stanie, jeśli system zawiedzie? Czy mogę dalej jechać?

W przypadku ewentualnej awarii będziesz musiał poradzić sobie w najgorszym przypadku z warunkami sprzed przeróbki, czyli bez wspomagania. Taki stan nie wystąpi nagle, lecz tylko z równomiernym opóźnieniem.

Dane techniczne:

Zużycie prądu przy normalnej jeździe: 5-10 amperów (na postoju nieco więcej)
Maksymalne zużycie prądu: 36 amperów
Bezpiecznik: 40 amperów, wersja z kluczykiem zapłonowym w plastikowym pokryciu na kolumnie kierowniczej (pojazdy z blokadą kierownicy)
Producent
Atrybuty produktu

Szczegóły dopasowania expand_more

Pobrania expand_more

Pytanie o produkt expand_more

Pytanie o produkt

Masz pytanie dotyczące tego produktu?

Opisz swoje zapytanie w formularzu kontaktowym, a nasz zespół odpowie najszybciej jak to możliwe.

Pola oznaczone * są obowiązkowe.

Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.

Opinie expand_more

Ocena klienta star_outline star_outline star_outline star_outline star_outline
1970 Ford Mustang Umrüstsatz Servolenkung - Zündschloss in Lenksäule
Napisz opinię