Podkategoria: Zestawy przerobowe
Rodzaj części: Zestaw przerobowy wspomagania kierownicy
To elektryczne wspomaganie kierownicy jest sztywno zamontowane w pojeździe, co zapewnia stabilne połączenie z pojazdem.
Intensywność wsparcia kierownicy jest regulowana sygnałem prędkości. Montaż jest nieco bardziej skomplikowany niż w przypadku porównywalnych systemów kierowniczych, jednak dodatkowy wysiłek nagradzany jest bardzo przyjemnym uczuciem prowadzenia i dobrą informacją zwrotną z drogi.
Podczas montażu ponownie używane jest obudowa oryginalnej kolumny kierowniczej, co sprawia, że wizualnie w wnętrzu, jak i w komorze silnika nie widać żadnych zmian.
Dodatkowe zalety w porównaniu do hydraulicznego wspomagania kierownicy:
-System działa nawet przy wyłączonym silniku, wystarczy, że zapłon jest włączony. Można więc łatwo poruszać pojazdem nawet podczas napraw silnika.
-Brak pompy wspomagania i węży hydraulicznych, co sprawia, że komora silnika wygląda na bardziej uporządkowaną.
-Ryzyko wystąpienia wycieku w systemie hydraulicznym kierownicy znika.
-Silnik pobiera mniej mocy na wspomaganie kierownicy, ponieważ ten system działa bardziej efektywnie.
Jedno z najczęściej zadawanych pytań: Co się stanie, jeśli system zawiedzie? Czy mogę dalej jechać?
W przypadku ewentualnej awarii będziesz musiał poradzić sobie w najgorszym przypadku z warunkami sprzed przeróbki, czyli bez wspomagania. Taki stan nie wystąpi nagle, lecz tylko z równomiernym opóźnieniem.
Dane techniczne:
Zużycie prądu przy normalnej jeździe: 5-10 amperów (na postoju nieco więcej)
Maksymalne zużycie prądu: 36 amperów
Bezpiecznik: 40 amperów, wersja z kluczykiem zapłonowym w plastikowym pokryciu na kolumnie kierowniczej (pojazdy z blokadą kierownicy)
- 1x Lenksstange mit Motor
- 1x Montagematerial
- 1x Steuereinheit
- 1x Kabelbaum
Opis expand_more
- 1x Lenksstange mit Motor
- 1x Montagematerial
- 1x Steuereinheit
- 1x Kabelbaum
Podkategoria: Zestawy przerobowe
Rodzaj części: Zestaw przerobowy wspomagania kierownicy
To elektryczne wspomaganie kierownicy jest sztywno zamontowane w pojeździe, co zapewnia stabilne połączenie z pojazdem.
Intensywność wsparcia kierownicy jest regulowana sygnałem prędkości. Montaż jest nieco bardziej skomplikowany niż w przypadku porównywalnych systemów kierowniczych, jednak dodatkowy wysiłek nagradzany jest bardzo przyjemnym uczuciem prowadzenia i dobrą informacją zwrotną z drogi.
Podczas montażu ponownie używane jest obudowa oryginalnej kolumny kierowniczej, co sprawia, że wizualnie w wnętrzu, jak i w komorze silnika nie widać żadnych zmian.
Dodatkowe zalety w porównaniu do hydraulicznego wspomagania kierownicy:
-System działa nawet przy wyłączonym silniku, wystarczy, że zapłon jest włączony. Można więc łatwo poruszać pojazdem nawet podczas napraw silnika.
-Brak pompy wspomagania i węży hydraulicznych, co sprawia, że komora silnika wygląda na bardziej uporządkowaną.
-Ryzyko wystąpienia wycieku w systemie hydraulicznym kierownicy znika.
-Silnik pobiera mniej mocy na wspomaganie kierownicy, ponieważ ten system działa bardziej efektywnie.
Jedno z najczęściej zadawanych pytań: Co się stanie, jeśli system zawiedzie? Czy mogę dalej jechać?
W przypadku ewentualnej awarii będziesz musiał poradzić sobie w najgorszym przypadku z warunkami sprzed przeróbki, czyli bez wspomagania. Taki stan nie wystąpi nagle, lecz tylko z równomiernym opóźnieniem.
Dane techniczne:
Zużycie prądu przy normalnej jeździe: 5-10 amperów (na postoju nieco więcej)
Maksymalne zużycie prądu: 36 amperów
Bezpiecznik: 40 amperów, wersja z kluczykiem zapłonowym w plastikowym pokryciu na kolumnie kierowniczej (pojazdy z blokadą kierownicy)
Szczegóły dopasowania expand_more
Pobrania expand_more
Pytanie o produkt expand_more
Opinie expand_more
 
             
         
                 
                 
                 
                 
             
             
             
            