38031181-1970-Ford-Mustang-Umruestsatz-Servolenkung-Zuendschloss-in-Lenksaeule-1
38031181-1970-Ford-Mustang-Umruestsatz-Servolenkung-Zuendschloss-in-Lenksaeule-2
38031181-1970-Ford-Mustang-Umruestsatz-Servolenkung-Zuendschloss-in-Lenksaeule-3
38031181-1970-Ford-Mustang-Umruestsatz-Servolenkung-Zuendschloss-in-Lenksaeule-4

Numer części.:

38031181

1970 Ford Mustang

Zestaw do konwersji układu kierowniczego z ręcznego na wspomaganie - blokada zapłonu w kolumnie kierownicy

zł12,495.67
z VAT, plus koszty wysyłki
Dostępność
1-3
Opis produktu
Kategoria: Kierownica
Podkategoria: Zestawy przerobowe
Rodzaj części: Zestaw przerobowy wspomagania kierownicy

To elektryczne wspomaganie kierownicy jest sztywno zamontowane w pojeździe, co zapewnia stabilne połączenie z pojazdem.
Intensywność wsparcia kierownicy jest regulowana sygnałem prędkości. Montaż jest nieco bardziej skomplikowany niż w przypadku porównywalnych systemów kierowniczych, jednak dodatkowy wysiłek nagradzany jest bardzo przyjemnym uczuciem prowadzenia i dobrą informacją zwrotną z drogi.
Podczas montażu ponownie używane jest obudowa oryginalnej kolumny kierowniczej, co sprawia, że wizualnie w wnętrzu, jak i w komorze silnika nie widać żadnych zmian.

Dodatkowe zalety w porównaniu do hydraulicznego wspomagania kierownicy:

-System działa nawet przy wyłączonym silniku, wystarczy, że zapłon jest włączony. Można więc łatwo poruszać pojazdem nawet podczas napraw silnika.

-Brak pompy wspomagania i węży hydraulicznych, co sprawia, że komora silnika wygląda na bardziej uporządkowaną.

-Ryzyko wystąpienia wycieku w systemie hydraulicznym kierownicy znika.

-Silnik pobiera mniej mocy na wspomaganie kierownicy, ponieważ ten system działa bardziej efektywnie.

Jedno z najczęściej zadawanych pytań: Co się stanie, jeśli system zawiedzie? Czy mogę dalej jechać?

W przypadku ewentualnej awarii będziesz musiał poradzić sobie w najgorszym przypadku z warunkami sprzed przeróbki, czyli bez wspomagania. Taki stan nie wystąpi nagle, lecz tylko z równomiernym opóźnieniem.

Dane techniczne:

Zużycie prądu przy normalnej jeździe: 5-10 amperów (na postoju nieco więcej)
Maksymalne zużycie prądu: 36 amperów
Bezpiecznik: 40 amperów, wersja z kluczykiem zapłonowym w plastikowym pokryciu na kolumnie kierowniczej (pojazdy z blokadą kierownicy)
Producent
Informacje o uwagach
Uwaga!
We need the original steering column returned. You can send us the original steering column in advance, or we will deliver the ordered steering column with a deposit fee of 360 Euros, which will be refunded after the original steering column is sent back.
Zawartość
  • 1x Steering Rod with Motor
  • 1x Mounting Material
  • 1x Control Unit
  • 1x Wiring Harness
Atrybuty produktu
Pytanie o produkt

Masz pytanie dotyczące tego produktu?

Opisz swoje zapytanie w formularzu kontaktowym, a nasz zespół odpowie najszybciej jak to możliwe.

Pola oznaczone * są obowiązkowe.

Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.

Ocena klienta star_outline star_outline star_outline star_outline star_outline
1970 Ford Mustang Umrüstsatz Servolenkung - Zündschloss in Lenksäule
Napisz opinię

Opis expand_more

Informacje o uwagach
Uwaga!
We need the original steering column returned. You can send us the original steering column in advance, or we will deliver the ordered steering column with a deposit fee of 360 Euros, which will be refunded after the original steering column is sent back.
Zawartość
  • 1x Steering Rod with Motor
  • 1x Mounting Material
  • 1x Control Unit
  • 1x Wiring Harness
Opis produktu
Kategoria: Kierownica
Podkategoria: Zestawy przerobowe
Rodzaj części: Zestaw przerobowy wspomagania kierownicy

To elektryczne wspomaganie kierownicy jest sztywno zamontowane w pojeździe, co zapewnia stabilne połączenie z pojazdem.
Intensywność wsparcia kierownicy jest regulowana sygnałem prędkości. Montaż jest nieco bardziej skomplikowany niż w przypadku porównywalnych systemów kierowniczych, jednak dodatkowy wysiłek nagradzany jest bardzo przyjemnym uczuciem prowadzenia i dobrą informacją zwrotną z drogi.
Podczas montażu ponownie używane jest obudowa oryginalnej kolumny kierowniczej, co sprawia, że wizualnie w wnętrzu, jak i w komorze silnika nie widać żadnych zmian.

Dodatkowe zalety w porównaniu do hydraulicznego wspomagania kierownicy:

-System działa nawet przy wyłączonym silniku, wystarczy, że zapłon jest włączony. Można więc łatwo poruszać pojazdem nawet podczas napraw silnika.

-Brak pompy wspomagania i węży hydraulicznych, co sprawia, że komora silnika wygląda na bardziej uporządkowaną.

-Ryzyko wystąpienia wycieku w systemie hydraulicznym kierownicy znika.

-Silnik pobiera mniej mocy na wspomaganie kierownicy, ponieważ ten system działa bardziej efektywnie.

Jedno z najczęściej zadawanych pytań: Co się stanie, jeśli system zawiedzie? Czy mogę dalej jechać?

W przypadku ewentualnej awarii będziesz musiał poradzić sobie w najgorszym przypadku z warunkami sprzed przeróbki, czyli bez wspomagania. Taki stan nie wystąpi nagle, lecz tylko z równomiernym opóźnieniem.

Dane techniczne:

Zużycie prądu przy normalnej jeździe: 5-10 amperów (na postoju nieco więcej)
Maksymalne zużycie prądu: 36 amperów
Bezpiecznik: 40 amperów, wersja z kluczykiem zapłonowym w plastikowym pokryciu na kolumnie kierowniczej (pojazdy z blokadą kierownicy)
Producent
Atrybuty produktu

Szczegóły dopasowania expand_more

Pobrania expand_more

Pytanie o produkt expand_more

Pytanie o produkt

Masz pytanie dotyczące tego produktu?

Opisz swoje zapytanie w formularzu kontaktowym, a nasz zespół odpowie najszybciej jak to możliwe.

Pola oznaczone * są obowiązkowe.

Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.

Opinie expand_more

Ocena klienta star_outline star_outline star_outline star_outline star_outline
1970 Ford Mustang Umrüstsatz Servolenkung - Zündschloss in Lenksäule
Napisz opinię