Podkategoria: Zestawy do przeróbki
Rodzaj części: Zestaw do przeróbki wspomagania kierownicy
Ta elektryczna wspomaganie kierownicy jest sztywno zamontowana w pojeździe, przez co jest bardzo stabilnie połączona z pojazdem.
Intensywność wspomagania kierownicy jest kontrolowana sygnałem z prędkościomierza. Z powodu połączenia, montaż jest nieco bardziej skomplikowany niż w przypadku porównywalnych systemów kierowniczych. Dodatkowy wysiłek zostanie jednak wynagrodzony bardzo przyjemnym uczuciem prowadzenia oraz dobrą informacją zwrotną z drogi.
Podczas montażu ponownie wykorzystuje się obudowę oryginalnej kolumny kierownicy, dlatego wizualnie w wnętrzu, jak i w komorze silnika nie widać żadnych zmian.
Dodatkowe zalety w porównaniu do hydraulicznego wspomagania kierownicy:
-System działa nawet przy wyłączonym silniku, wystarczy, że zapłon jest włączony. Dzięki temu można również łatwo poruszać pojazdem podczas napraw silnika.
-Brak pompy wspomagania i węży hydraulicznych sprawia, że komora silnika wygląda na bardziej uporządkowaną.
-Ryzyko wystąpienia nieszczelności w hydraulicznym systemie kierownicy znika.
-Silnik pobiera mniej mocy na wspomaganie kierownicy, ponieważ ten system działa wydajniej.
Jedno z najczęściej zadawanych pytań: Co się stanie, gdy system przestanie działać? Czy mogę jechać dalej?
W przypadku ewentualnej awarii, w najgorszym przypadku będziesz musiał radzić sobie w stanie przed przeróbką, czyli bez wspomagania. Ten stan nie wystąpi nagle, lecz tylko z równomiernym opóźnieniem.
Dane techniczne:
Zużycie prądu przy normalnej jeździe: 5-10 Amperów (na postoju nieco więcej)
Maksymalne zużycie prądu: 36 Amperów
Bezpiecznik przy: 40 Amperów
- 1x drążek kierowniczy z silnikiem
 - 1x materiał montażowy
 - 1x jednostka sterująca
 - 1x wiązka przewodów
 
Opis expand_more
- 1x drążek kierowniczy z silnikiem
 - 1x materiał montażowy
 - 1x jednostka sterująca
 - 1x wiązka przewodów
 
Podkategoria: Zestawy do przeróbki
Rodzaj części: Zestaw do przeróbki wspomagania kierownicy
Ta elektryczna wspomaganie kierownicy jest sztywno zamontowana w pojeździe, przez co jest bardzo stabilnie połączona z pojazdem.
Intensywność wspomagania kierownicy jest kontrolowana sygnałem z prędkościomierza. Z powodu połączenia, montaż jest nieco bardziej skomplikowany niż w przypadku porównywalnych systemów kierowniczych. Dodatkowy wysiłek zostanie jednak wynagrodzony bardzo przyjemnym uczuciem prowadzenia oraz dobrą informacją zwrotną z drogi.
Podczas montażu ponownie wykorzystuje się obudowę oryginalnej kolumny kierownicy, dlatego wizualnie w wnętrzu, jak i w komorze silnika nie widać żadnych zmian.
Dodatkowe zalety w porównaniu do hydraulicznego wspomagania kierownicy:
-System działa nawet przy wyłączonym silniku, wystarczy, że zapłon jest włączony. Dzięki temu można również łatwo poruszać pojazdem podczas napraw silnika.
-Brak pompy wspomagania i węży hydraulicznych sprawia, że komora silnika wygląda na bardziej uporządkowaną.
-Ryzyko wystąpienia nieszczelności w hydraulicznym systemie kierownicy znika.
-Silnik pobiera mniej mocy na wspomaganie kierownicy, ponieważ ten system działa wydajniej.
Jedno z najczęściej zadawanych pytań: Co się stanie, gdy system przestanie działać? Czy mogę jechać dalej?
W przypadku ewentualnej awarii, w najgorszym przypadku będziesz musiał radzić sobie w stanie przed przeróbką, czyli bez wspomagania. Ten stan nie wystąpi nagle, lecz tylko z równomiernym opóźnieniem.
Dane techniczne:
Zużycie prądu przy normalnej jeździe: 5-10 Amperów (na postoju nieco więcej)
Maksymalne zużycie prądu: 36 Amperów
Bezpiecznik przy: 40 Amperów
Szczegóły dopasowania expand_more
Pobrania expand_more
Pytanie o produkt expand_more
Opinie expand_more