35270371-62-67-Corvette-C2-Elektrische-Servolenkung-1
35270371-62-67-Corvette-C2-Elektrische-Servolenkung-2
35270371-62-67-Corvette-C2-Elektrische-Servolenkung-3
35270371-62-67-Corvette-C2-Elektrische-Servolenkung-4
35270371-62-67-Corvette-C2-Elektrische-Servolenkung-5

Numer części.:

35270371

62-67 Chevrolet Corvette

Zestaw do konwersji układu kierowniczego ze wspomaganiem na układ kierowniczy manualny - C2 - Układ elektryczny

3 299,00€
z VAT, plus koszty wysyłki
Dostępność
1-3
Opis produktu
Kategoria: Kierownica
Podkategoria: Zestawy do przeróbki
Rodzaj części: Zestaw do przeróbki wspomagania kierownicy

Ta elektryczna wspomaganie kierownicy jest sztywno zamontowana w pojeździe, przez co jest bardzo stabilnie połączona z pojazdem.
Intensywność wspomagania kierownicy jest kontrolowana sygnałem z prędkościomierza. Z powodu połączenia, montaż jest nieco bardziej skomplikowany niż w przypadku porównywalnych systemów kierowniczych. Dodatkowy wysiłek zostanie jednak wynagrodzony bardzo przyjemnym uczuciem prowadzenia oraz dobrą informacją zwrotną z drogi.
Podczas montażu ponownie wykorzystuje się obudowę oryginalnej kolumny kierownicy, dlatego wizualnie w wnętrzu, jak i w komorze silnika nie widać żadnych zmian.

Dodatkowe zalety w porównaniu do hydraulicznego wspomagania kierownicy:

-System działa nawet przy wyłączonym silniku, wystarczy, że zapłon jest włączony. Dzięki temu można również łatwo poruszać pojazdem podczas napraw silnika.

-Brak pompy wspomagania i węży hydraulicznych sprawia, że komora silnika wygląda na bardziej uporządkowaną.

-Ryzyko wystąpienia nieszczelności w hydraulicznym systemie kierownicy znika.

-Silnik pobiera mniej mocy na wspomaganie kierownicy, ponieważ ten system działa wydajniej.

Jedno z najczęściej zadawanych pytań: Co się stanie, gdy system przestanie działać? Czy mogę jechać dalej?

W przypadku ewentualnej awarii, w najgorszym przypadku będziesz musiał radzić sobie w stanie przed przeróbką, czyli bez wspomagania. Ten stan nie wystąpi nagle, lecz tylko z równomiernym opóźnieniem.

Dane techniczne:

Zużycie prądu przy normalnej jeździe: 5-10 Amperów (na postoju nieco więcej)
Maksymalne zużycie prądu: 36 Amperów
Bezpiecznik przy: 40 Amperów
Producent
Zawartość
  • 1x drążek kierowniczy z silnikiem
  • 1x materiał montażowy
  • 1x jednostka sterująca
  • 1x wiązka przewodów
Atrybuty produktu
Pytanie o produkt

Masz pytanie dotyczące tego produktu?

Opisz swoje zapytanie w formularzu kontaktowym, a nasz zespół odpowie najszybciej jak to możliwe.

Pola oznaczone * są obowiązkowe.

Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.

Ocena klienta star_outline star_outline star_outline star_outline star_outline
62-67 Chevrolet Corvette Zestaw konwersji ręcznego układu kierowniczego na wspomaganie - C2 - Elektryczny
Napisz opinię

Opis expand_more

Zawartość
  • 1x drążek kierowniczy z silnikiem
  • 1x materiał montażowy
  • 1x jednostka sterująca
  • 1x wiązka przewodów
Opis produktu
Kategoria: Kierownica
Podkategoria: Zestawy do przeróbki
Rodzaj części: Zestaw do przeróbki wspomagania kierownicy

Ta elektryczna wspomaganie kierownicy jest sztywno zamontowana w pojeździe, przez co jest bardzo stabilnie połączona z pojazdem.
Intensywność wspomagania kierownicy jest kontrolowana sygnałem z prędkościomierza. Z powodu połączenia, montaż jest nieco bardziej skomplikowany niż w przypadku porównywalnych systemów kierowniczych. Dodatkowy wysiłek zostanie jednak wynagrodzony bardzo przyjemnym uczuciem prowadzenia oraz dobrą informacją zwrotną z drogi.
Podczas montażu ponownie wykorzystuje się obudowę oryginalnej kolumny kierownicy, dlatego wizualnie w wnętrzu, jak i w komorze silnika nie widać żadnych zmian.

Dodatkowe zalety w porównaniu do hydraulicznego wspomagania kierownicy:

-System działa nawet przy wyłączonym silniku, wystarczy, że zapłon jest włączony. Dzięki temu można również łatwo poruszać pojazdem podczas napraw silnika.

-Brak pompy wspomagania i węży hydraulicznych sprawia, że komora silnika wygląda na bardziej uporządkowaną.

-Ryzyko wystąpienia nieszczelności w hydraulicznym systemie kierownicy znika.

-Silnik pobiera mniej mocy na wspomaganie kierownicy, ponieważ ten system działa wydajniej.

Jedno z najczęściej zadawanych pytań: Co się stanie, gdy system przestanie działać? Czy mogę jechać dalej?

W przypadku ewentualnej awarii, w najgorszym przypadku będziesz musiał radzić sobie w stanie przed przeróbką, czyli bez wspomagania. Ten stan nie wystąpi nagle, lecz tylko z równomiernym opóźnieniem.

Dane techniczne:

Zużycie prądu przy normalnej jeździe: 5-10 Amperów (na postoju nieco więcej)
Maksymalne zużycie prądu: 36 Amperów
Bezpiecznik przy: 40 Amperów
Producent
Atrybuty produktu

Szczegóły dopasowania expand_more

Pobrania expand_more

Pytanie o produkt expand_more

Pytanie o produkt

Masz pytanie dotyczące tego produktu?

Opisz swoje zapytanie w formularzu kontaktowym, a nasz zespół odpowie najszybciej jak to możliwe.

Pola oznaczone * są obowiązkowe.

Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.

Opinie expand_more

Ocena klienta star_outline star_outline star_outline star_outline star_outline
62-67 Chevrolet Corvette Zestaw konwersji ręcznego układu kierowniczego na wspomaganie - C2 - Elektryczny
Napisz opinię