Podkategoria: Zestawy przerobowe
Rodzaj części: Zestaw przerobowy do wspomagania kierownicy
Nieszczelne wspomaganie kierownicy?
Za dużo luzu w układzie kierowniczym?
Znane problemy, które są spowodowane przez oryginalne wspomaganie kierownicy w Mustangach.
Aby naprawić te usterki lub w ogóle zainstalować wspomaganie kierownicy, oferujemy nasze wysokiej jakości zestawy.
Zamiast jak w oryginale pracować z zaworem sterującym, cylindrem ciśnieniowym i przekładnią kierowniczą, w tym systemie wszystko jest zintegrowane w jednej jednostce.
To oszczędza miejsce, redukuje wagę i eliminuje potencjalnie nieszczelne węże. Ponadto, nie potrzebujesz już zaworu sterującego, który zawsze musi mieć niewielki luz, aby działać.
Dane techniczne:
- Średnica wałka do mocowania dźwigni przegubowej do przekładni kierowniczej: 1 cal
- Mocowanie do przegubu Hardy'ego w przekładni kierowniczej: 11/16 cala 36 zębów
- Mocowanie przekładni kierowniczej odbywa się na ramie w oryginalnych punktach mocowania
- Przełożenie: 16:1
Wymagane do montażu:
- Należy ustalić potrzebną długość paska klinowego po zamontowaniu systemu, a następnie można go nabyć w lokalnym sklepie z częściami samochodowymi
- Wałek kolumny kierowniczej musi zostać wymieniony - jest on w zestawie. Alternatywnie można kupić nową pasującą kolumnę kierowniczą
- Zawór sterujący musi zostać wymieniony na manualną dźwignię spuszczającą lub adapter do manualnej kierownicy. Adapter patrz akcesoria.
- Przekładnia kierownicza
- kable
- twarda tarcza
- pręt kierowniczy
- materiał montażowy
Opis expand_more
- Przekładnia kierownicza
- kable
- twarda tarcza
- pręt kierowniczy
- materiał montażowy
Podkategoria: Zestawy przerobowe
Rodzaj części: Zestaw przerobowy do wspomagania kierownicy
Nieszczelne wspomaganie kierownicy?
Za dużo luzu w układzie kierowniczym?
Znane problemy, które są spowodowane przez oryginalne wspomaganie kierownicy w Mustangach.
Aby naprawić te usterki lub w ogóle zainstalować wspomaganie kierownicy, oferujemy nasze wysokiej jakości zestawy.
Zamiast jak w oryginale pracować z zaworem sterującym, cylindrem ciśnieniowym i przekładnią kierowniczą, w tym systemie wszystko jest zintegrowane w jednej jednostce.
To oszczędza miejsce, redukuje wagę i eliminuje potencjalnie nieszczelne węże. Ponadto, nie potrzebujesz już zaworu sterującego, który zawsze musi mieć niewielki luz, aby działać.
Dane techniczne:
- Średnica wałka do mocowania dźwigni przegubowej do przekładni kierowniczej: 1 cal
- Mocowanie do przegubu Hardy'ego w przekładni kierowniczej: 11/16 cala 36 zębów
- Mocowanie przekładni kierowniczej odbywa się na ramie w oryginalnych punktach mocowania
- Przełożenie: 16:1
Wymagane do montażu:
- Należy ustalić potrzebną długość paska klinowego po zamontowaniu systemu, a następnie można go nabyć w lokalnym sklepie z częściami samochodowymi
- Wałek kolumny kierowniczej musi zostać wymieniony - jest on w zestawie. Alternatywnie można kupić nową pasującą kolumnę kierowniczą
- Zawór sterujący musi zostać wymieniony na manualną dźwignię spuszczającą lub adapter do manualnej kierownicy. Adapter patrz akcesoria.
Szczegóły dopasowania expand_more
Pobrania expand_more
Pytanie o produkt expand_more
Opinie expand_more