Podkategoria: Zestawy przekształcające
Rodzaj części: Zestaw przekształcający wspomaganie kierownicy
Nieszczelne wspomaganie kierownicy?
Za dużo luzu w układzie kierowniczym?
Znane problemy, które są spowodowane przez oryginalne wspomaganie kierownicy w Mustangach.
Aby usunąć te usterki lub w ogóle zainstalować wspomaganie kierownicy, oferujemy nasze wysokiej jakości zestawy.
Zamiast jak w oryginale z zaworem sterującym, cylindrem ciśnieniowym i przekładnią kierowniczą, w tym systemie wszystko jest zintegrowane w jednej jednostce.
To oszczędza miejsce, redukuje wagę i eliminuje potencjalne nieszczelne węże. Ponadto nie jest już potrzebny zawór sterujący, który zawsze musi mieć mały luz, aby działać.
Dane techniczne:
- Średnica trzpienia do mocowania wahacza kierownicy: 1-1/8 cal
- Mocowanie dla tarczy Hardy'ego na przekładni kierowniczej: 11/16 cal 36 zębów
- Mocowanie przekładni kierowniczej odbywa się na ramie w oryginalnych punktach montażowych
- Przełożenie: 16:1
Wymagania do montażu:
- Koło pasowe na wale korbowym musi jeszcze pomieścić pasek. Jeśli nie ma wolnego rowka, potrzebne będzie nowe koło pasowe
- Konieczne jest ustalenie długości paska klinowego po zamontowaniu systemu, a następnie można go zakupić w lokalnym sklepie z częściami samochodowymi
- Oryginalna kolumna kierownicza jest około 25-50 mm za długa i musi zostać skrócona (tylko obudowa musi zostać skrócona - drążek kierowniczy można wsunąć w kolumnę kierowniczą w kierunku kierownicy), lub wymieniona na nową o odpowiedniej długości.
- Przekładnia kierownicza
- kable
- twarda tarcza
- materiał montażowy
- adapter do drążka kierowniczego jako zamiennik zaworu sterującego
Opis expand_more
- Przekładnia kierownicza
- kable
- twarda tarcza
- materiał montażowy
- adapter do drążka kierowniczego jako zamiennik zaworu sterującego
Podkategoria: Zestawy przekształcające
Rodzaj części: Zestaw przekształcający wspomaganie kierownicy
Nieszczelne wspomaganie kierownicy?
Za dużo luzu w układzie kierowniczym?
Znane problemy, które są spowodowane przez oryginalne wspomaganie kierownicy w Mustangach.
Aby usunąć te usterki lub w ogóle zainstalować wspomaganie kierownicy, oferujemy nasze wysokiej jakości zestawy.
Zamiast jak w oryginale z zaworem sterującym, cylindrem ciśnieniowym i przekładnią kierowniczą, w tym systemie wszystko jest zintegrowane w jednej jednostce.
To oszczędza miejsce, redukuje wagę i eliminuje potencjalne nieszczelne węże. Ponadto nie jest już potrzebny zawór sterujący, który zawsze musi mieć mały luz, aby działać.
Dane techniczne:
- Średnica trzpienia do mocowania wahacza kierownicy: 1-1/8 cal
- Mocowanie dla tarczy Hardy'ego na przekładni kierowniczej: 11/16 cal 36 zębów
- Mocowanie przekładni kierowniczej odbywa się na ramie w oryginalnych punktach montażowych
- Przełożenie: 16:1
Wymagania do montażu:
- Koło pasowe na wale korbowym musi jeszcze pomieścić pasek. Jeśli nie ma wolnego rowka, potrzebne będzie nowe koło pasowe
- Konieczne jest ustalenie długości paska klinowego po zamontowaniu systemu, a następnie można go zakupić w lokalnym sklepie z częściami samochodowymi
- Oryginalna kolumna kierownicza jest około 25-50 mm za długa i musi zostać skrócona (tylko obudowa musi zostać skrócona - drążek kierowniczy można wsunąć w kolumnę kierowniczą w kierunku kierownicy), lub wymieniona na nową o odpowiedniej długości.
Szczegóły dopasowania expand_more
Pobrania expand_more
Pytanie o produkt expand_more
Opinie expand_more