38011043-1970-FordMercury-Zahnstangenlenkgetriebe-1

Numer części.:

38011043

1970 Ford Mustang (302, 351)

Zespół zębatki i listwy zębatej

3 109,01€
z VAT, plus koszty wysyłki
Dostępność
1-3
Opis produktu
Kategoria: Kierownica
Podkategoria: Zestawy do przeróbek
Rodzaj części: Zestaw przeróbkowy na układ kierowniczy z przekładnią zębatą

- Wysokiej jakości materiały (Materiał: anodowane aluminium i stal nierdzewna)
- Najlepsza dokładność dopasowania (Nie jest to produkt uniwersalny, lecz specyficzny dla pojazdu)
- Dostępny z hydraulicznym wsparciem lub bez
- Solidna konstrukcja służy jako wzmocnienie ramy
- Mniejsze luzy niż w oryginalnym układzie kulkowym
- Zachowuje oryginalną geometrię kierownicy z wewnętrznymi i zewnętrznymi końcówkami drążków kierowniczych (Bez Bumpsteering)
- W przypadku hydraulicznego układu kierowniczego tylko 2 węże zamiast 4, jak w oryginalnym układzie wspomagania - mniej miejsc na wycieki
- Pełny skręt po 3 obrotach w porównaniu do 4,6 obrotów oryginalnej przekładni kierowniczej
- Kompaktowa konstrukcja umożliwia połączenie z wieloma rozdzielaczami
- Brak utraty prześwitu w porównaniu do innych przeróbek na układy zębate
Producent
Zawartość
  • Przekładnia kierownicza
  • materiał montażowy
  • dostawa BEZ pompy
Atrybuty produktu
Pytanie o produkt

Masz pytanie dotyczące tego produktu?

Opisz swoje zapytanie w formularzu kontaktowym, a nasz zespół odpowie najszybciej jak to możliwe.

Pola oznaczone * są obowiązkowe.

Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.

Ocena klienta star_outline star_outline star_outline star_outline star_outline
1970 Ford Mustang (302, 351) Zespół zębatki i wałka zębatego
Napisz opinię

Opis expand_more

Zawartość
  • Przekładnia kierownicza
  • materiał montażowy
  • dostawa BEZ pompy
Opis produktu
Kategoria: Kierownica
Podkategoria: Zestawy do przeróbek
Rodzaj części: Zestaw przeróbkowy na układ kierowniczy z przekładnią zębatą

- Wysokiej jakości materiały (Materiał: anodowane aluminium i stal nierdzewna)
- Najlepsza dokładność dopasowania (Nie jest to produkt uniwersalny, lecz specyficzny dla pojazdu)
- Dostępny z hydraulicznym wsparciem lub bez
- Solidna konstrukcja służy jako wzmocnienie ramy
- Mniejsze luzy niż w oryginalnym układzie kulkowym
- Zachowuje oryginalną geometrię kierownicy z wewnętrznymi i zewnętrznymi końcówkami drążków kierowniczych (Bez Bumpsteering)
- W przypadku hydraulicznego układu kierowniczego tylko 2 węże zamiast 4, jak w oryginalnym układzie wspomagania - mniej miejsc na wycieki
- Pełny skręt po 3 obrotach w porównaniu do 4,6 obrotów oryginalnej przekładni kierowniczej
- Kompaktowa konstrukcja umożliwia połączenie z wieloma rozdzielaczami
- Brak utraty prześwitu w porównaniu do innych przeróbek na układy zębate
Producent
Atrybuty produktu

Szczegóły dopasowania expand_more

Pobrania expand_more

Pytanie o produkt expand_more

Pytanie o produkt

Masz pytanie dotyczące tego produktu?

Opisz swoje zapytanie w formularzu kontaktowym, a nasz zespół odpowie najszybciej jak to możliwe.

Pola oznaczone * są obowiązkowe.

Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.

Opinie expand_more

Ocena klienta star_outline star_outline star_outline star_outline star_outline
1970 Ford Mustang (302, 351) Zespół zębatki i wałka zębatego
Napisz opinię