Podkategoria: Obieg oleju silnikowego
Rodzaj części: Separator oleju silnikowego
Wentylacja obudowy wału korbowego odbywa się poprzez podciśnienie w przewodzie dolotowym. W ten sposób stale niewielkie ilości oleju są zasysane do przewodu dolotowego i spalane przez silnik. W pojazdach z systemami kompresorowymi zasysana jest ponadprzeciętnie duża ilość oleju. Ten olej nie jest korzystny dla silnika i powoduje osady na zaworach. Separator oleju jest montowany pomiędzy obudową wału korbowego a przewodem dolotowym i przechwytuje zasysany olej, zanim ten dotrze do przewodu dolotowego. Zebrany olej można usunąć i zutylizować z pojazdu za pomocą demontowalnego pojemnika. Zestaw dostępny jest z konkretnym uchwytem dla GT500 lub uniwersalnym dla każdego pojazdu.
- 1x separator oleju
- 1x materiał przyłączeniowy
- 1x wąż
- 
            Einfache Montage, sinnvolles ExtraDie Montage ist recht einfach. Es ist erstaunlich, wie viel Öl gesammelt wird und damit nicht mehr in den Verbrennungsraum gelangt. Die Katalysatoren werden geschont. 
Opis expand_more
- 1x separator oleju
- 1x materiał przyłączeniowy
- 1x wąż
Podkategoria: Obieg oleju silnikowego
Rodzaj części: Separator oleju silnikowego
Wentylacja obudowy wału korbowego odbywa się poprzez podciśnienie w przewodzie dolotowym. W ten sposób stale niewielkie ilości oleju są zasysane do przewodu dolotowego i spalane przez silnik. W pojazdach z systemami kompresorowymi zasysana jest ponadprzeciętnie duża ilość oleju. Ten olej nie jest korzystny dla silnika i powoduje osady na zaworach. Separator oleju jest montowany pomiędzy obudową wału korbowego a przewodem dolotowym i przechwytuje zasysany olej, zanim ten dotrze do przewodu dolotowego. Zebrany olej można usunąć i zutylizować z pojazdu za pomocą demontowalnego pojemnika. Zestaw dostępny jest z konkretnym uchwytem dla GT500 lub uniwersalnym dla każdego pojazdu.
Szczegóły dopasowania expand_more
Pobrania expand_more
Pytanie o produkt expand_more
Opinie expand_more
- 
            Einfache Montage, sinnvolles ExtraDie Montage ist recht einfach. Es ist erstaunlich, wie viel Öl gesammelt wird und damit nicht mehr in den Verbrennungsraum gelangt. Die Katalysatoren werden geschont. 
 
             
         
                 
                 
             
             
             
            