Podkategoria: Sprzęgło i koło zamachowe
Rodzaj produktu: Cylinder wysprzęglający sprzęgło
Przeznaczony do aluminiowego korpusu skrzyni biegów
W korpusie należy wywiercić dwa otwory do montażu
Cylindr hydrauliczny sprzęgła serii LF został zaprojektowany jako zamiennik dla systemu sprzęgła z linką. Używając tej samej dźwigni sprzęgła i łożyska oporowego, stosowanych w systemie z linką, naśladuje skok systemu linkowego dla spójnego uwolnienia sprzęgieł stylu linkowego. Lekki opór pedału i poprawiony skok stanowią ulepszenie w porównaniu do wszystkich innych dostępnych na rynku. Pełny skok 1 1/4'' zapewnia całkowite rozłączenie sprzęgła.
Obecnie zewnętrzne cylindry są zgodne zarówno z aluminiowymi obudowami T5/TKO, jak i stalowymi obudowami Quicktime. Wersja aluminiowa (AL) montuje się do standardowej aluminiowej obudowy T5 lub TKO. Wersje montowane na skrzyni T5 lub TKO używają uchwytu, który mocuje się do skrzyni biegów, co pozwala na użycie z obudowami sprzęgła stylu linkowego, takimi jak obudowy Quicktime. Te są obecnie kompatybilne tylko z obudowami małego bloku Forda i aluminiowym bloku 4.6L Forda. Wersje dla dużych bloków są w trakcie opracowywania.
Wersja dla obudów skrzyni biegów Toploader 4-biegowego jest w fazie projektowania, bądźcie czujni.
Typowe kompletne rozwiązanie składa się z zestawu głównego sprzęgła serii LF, stalowego węża o odpowiedniej długości oraz hydraulicznego cylindra serii LF.
- Bracket
- Cylinder
- Hose
Opis expand_more
- Bracket
- Cylinder
- Hose
Podkategoria: Sprzęgło i koło zamachowe
Rodzaj produktu: Cylinder wysprzęglający sprzęgło
Przeznaczony do aluminiowego korpusu skrzyni biegów
W korpusie należy wywiercić dwa otwory do montażu
Cylindr hydrauliczny sprzęgła serii LF został zaprojektowany jako zamiennik dla systemu sprzęgła z linką. Używając tej samej dźwigni sprzęgła i łożyska oporowego, stosowanych w systemie z linką, naśladuje skok systemu linkowego dla spójnego uwolnienia sprzęgieł stylu linkowego. Lekki opór pedału i poprawiony skok stanowią ulepszenie w porównaniu do wszystkich innych dostępnych na rynku. Pełny skok 1 1/4'' zapewnia całkowite rozłączenie sprzęgła.
Obecnie zewnętrzne cylindry są zgodne zarówno z aluminiowymi obudowami T5/TKO, jak i stalowymi obudowami Quicktime. Wersja aluminiowa (AL) montuje się do standardowej aluminiowej obudowy T5 lub TKO. Wersje montowane na skrzyni T5 lub TKO używają uchwytu, który mocuje się do skrzyni biegów, co pozwala na użycie z obudowami sprzęgła stylu linkowego, takimi jak obudowy Quicktime. Te są obecnie kompatybilne tylko z obudowami małego bloku Forda i aluminiowym bloku 4.6L Forda. Wersje dla dużych bloków są w trakcie opracowywania.
Wersja dla obudów skrzyni biegów Toploader 4-biegowego jest w fazie projektowania, bądźcie czujni.
Typowe kompletne rozwiązanie składa się z zestawu głównego sprzęgła serii LF, stalowego węża o odpowiedniej długości oraz hydraulicznego cylindra serii LF.
Szczegóły dopasowania expand_more
Pobrania expand_more
Pytanie o produkt expand_more
Opinie expand_more