Podkategoria: Układ wydechowy i rury wydechowe
Typ części: Zestaw układu wydechowego
CAT-BACK. Dla kierowców ceniących sobie dźwięk, którzy nie zadowolą się niczym innym niż nieokiełznaną wydajnością i czystym, agresywnym brzmieniem pony cara, BORLA® oferuje układ Cat-Back™ i sekcję tylną, każdy z cylindrycznymi tłumikami BORLA typu S. Oba są również dostępne z tłumikami BORLA o większej absorpcji dźwięku, a także dla fanów, którzy wolą subtelniejsze ulepszenia mocy. Odpowiadając na zapotrzebowanie na układy wydechowe o dużej mocy, inżynierowie BORLA® opracowali specjalnie dostrojony układ Multicore Cat-Back™ z rurą X-Pipe. Opatentowana przez BORLA konstrukcja Multicore o wysokiej prędkości rozprowadza spaliny przez wiele perforowanych rdzeni przelotowych. Technologia Multicore, sprawdzona w wyścigach, jest innowacją. również stosowany w elitarnych tłumikach BORLA XR-1® używanych przez zwycięskie zespoły w NHRA, Baja 1000 i wielu innych miejscach wyścigowych, a także udowodniono, że faktycznie wypływa z prostej rury. Właściciele GT500, którzy chcą zwiększyć wydajność układu wydechowego BORLA®, ale wolą dźwięk nieco głośniejszy od fabrycznego, znajdą idealne dopasowanie w systemie Touring Cat-Back™., Technologia Straight-Through, Uwolnij ukrytą moc, Wyjątkowy dźwięk mocy Borla, Absolutnie najlepsza wydajność i trwałość, Zapewnij maksymalny przepływ i moc, Produkcja CNC gwarantuje dokładne dopasowanie, Gwarancja na milion mil, Wielordzeniowy układ wydechowy Cat-Back™, Wielordzeniowy układ wydechowy Cat-Back™ - 2,75 cala wlotu/podwójny 2,5 cala wylotu - w tym złącza Rury wydechowe/tłumiki/sprzęt - bez końcówki - wykorzystuje fabryczną osłonę - podwójny, dzielony tylny wydech - 15-16 MUST SHELBY GT350 5.2L V8 AT/MT RWD 2DR D SR S-TYPE 2.75 IN - 2.50 IN FABRYCZNA RAMKA - BEZ KOŃCÓWEK. Dla kierowców ceniących sobie dźwięk, którzy nie zadowolą się niczym innym niż nieokiełznaną wydajnością i czystym, agresywnym rykiem pony car, BORLA(R) oferuje system Cat-Back(TM) i sekcję tylną, każdy z cylindrycznymi tłumikami BORLA typu S. Oba są również dostępne z tłumikami BORLA o większej absorpcji dźwięku Touring, a dla fanów snu, którzy wolą bardziej subtelne ulepszenia mocy. W odpowiedzi na zapotrzebowanie na układy wydechowe o dużej mocy, inżynierowie BORLA(R) opracowali specjalnie dostrojony wielordzeniowy system Cat-Back(TM), który zawiera rurę wydechową X. BORLAs Opatentowana, wysokowydajna konstrukcja Multicore rozprowadza spaliny przez wiele perforowanych rdzeni. Technologia Multicore, sprawdzona w wyścigach, jest również wykorzystywana w elitarnych tłumikach BORLA XR-1(R) używanych przez zwycięskie zespoły w NHRA, Baja 1000 i wielu innych wyścigach, a jej skuteczność została udowodniona. Właściciele motocykli GT500, którzy chcą uzyskać wzrost osiągów dzięki układowi wydechowemu BORLA(R), ale preferują dźwięk nieco głośniejszy niż fabryczny, idealnie sprawdzą się w układzie Touring Cat-Back(TM).
Opis expand_more
Podkategoria: Układ wydechowy i rury wydechowe
Typ części: Zestaw układu wydechowego
CAT-BACK. Dla kierowców ceniących sobie dźwięk, którzy nie zadowolą się niczym innym niż nieokiełznaną wydajnością i czystym, agresywnym brzmieniem pony cara, BORLA® oferuje układ Cat-Back™ i sekcję tylną, każdy z cylindrycznymi tłumikami BORLA typu S. Oba są również dostępne z tłumikami BORLA o większej absorpcji dźwięku, a także dla fanów, którzy wolą subtelniejsze ulepszenia mocy. Odpowiadając na zapotrzebowanie na układy wydechowe o dużej mocy, inżynierowie BORLA® opracowali specjalnie dostrojony układ Multicore Cat-Back™ z rurą X-Pipe. Opatentowana przez BORLA konstrukcja Multicore o wysokiej prędkości rozprowadza spaliny przez wiele perforowanych rdzeni przelotowych. Technologia Multicore, sprawdzona w wyścigach, jest innowacją. również stosowany w elitarnych tłumikach BORLA XR-1® używanych przez zwycięskie zespoły w NHRA, Baja 1000 i wielu innych miejscach wyścigowych, a także udowodniono, że faktycznie wypływa z prostej rury. Właściciele GT500, którzy chcą zwiększyć wydajność układu wydechowego BORLA®, ale wolą dźwięk nieco głośniejszy od fabrycznego, znajdą idealne dopasowanie w systemie Touring Cat-Back™., Technologia Straight-Through, Uwolnij ukrytą moc, Wyjątkowy dźwięk mocy Borla, Absolutnie najlepsza wydajność i trwałość, Zapewnij maksymalny przepływ i moc, Produkcja CNC gwarantuje dokładne dopasowanie, Gwarancja na milion mil, Wielordzeniowy układ wydechowy Cat-Back™, Wielordzeniowy układ wydechowy Cat-Back™ - 2,75 cala wlotu/podwójny 2,5 cala wylotu - w tym złącza Rury wydechowe/tłumiki/sprzęt - bez końcówki - wykorzystuje fabryczną osłonę - podwójny, dzielony tylny wydech - 15-16 MUST SHELBY GT350 5.2L V8 AT/MT RWD 2DR D SR S-TYPE 2.75 IN - 2.50 IN FABRYCZNA RAMKA - BEZ KOŃCÓWEK. Dla kierowców ceniących sobie dźwięk, którzy nie zadowolą się niczym innym niż nieokiełznaną wydajnością i czystym, agresywnym rykiem pony car, BORLA(R) oferuje system Cat-Back(TM) i sekcję tylną, każdy z cylindrycznymi tłumikami BORLA typu S. Oba są również dostępne z tłumikami BORLA o większej absorpcji dźwięku Touring, a dla fanów snu, którzy wolą bardziej subtelne ulepszenia mocy. W odpowiedzi na zapotrzebowanie na układy wydechowe o dużej mocy, inżynierowie BORLA(R) opracowali specjalnie dostrojony wielordzeniowy system Cat-Back(TM), który zawiera rurę wydechową X. BORLAs Opatentowana, wysokowydajna konstrukcja Multicore rozprowadza spaliny przez wiele perforowanych rdzeni. Technologia Multicore, sprawdzona w wyścigach, jest również wykorzystywana w elitarnych tłumikach BORLA XR-1(R) używanych przez zwycięskie zespoły w NHRA, Baja 1000 i wielu innych wyścigach, a jej skuteczność została udowodniona. Właściciele motocykli GT500, którzy chcą uzyskać wzrost osiągów dzięki układowi wydechowemu BORLA(R), ale preferują dźwięk nieco głośniejszy niż fabryczny, idealnie sprawdzą się w układzie Touring Cat-Back(TM).
Szczegóły dopasowania expand_more
Pobrania expand_more
Pytanie o produkt expand_more
Opinie expand_more