Podkategoria: Wahacz zawieszenia i podobne
Typ części: Wahacz wleczony zawieszenia
Standardowe wahacze są w najlepszym razie marginalne. Ugięcie tulei w połączeniu z elastycznością wahaczy powoduje nieregularne prowadzenie i niespójną stabilność tyłu pojazdu, gdy jest on poddawany dodatkowym obciążeniom podczas jazdy wyczynowej. Wszystkie nasze wahacze są spawane metodą TIG i wykorzystują smarowalne tuleje poliuretanowe z rowkami spiralnymi o twardości 90 lub łożyska sferyczne HD z teflonem firmy QA1. Nasze obrabiane CNC regulatory są wykonane z chromu 4130 i mają walcowane gwinty. Wszystkie tuleje dystansowe są wykonane ze stali nierdzewnej 304. Nie znajdziesz komponentów lepszej jakości. Ponadto, nasze wahacze zachowują fabryczny offset tylny, co inni pomijają, powodując rozszczepianie się tulei. Dostępne w kolorze czarnym Hammertone lub czerwonym lakierze proszkowym.
Opis expand_more
Podkategoria: Wahacz zawieszenia i podobne
Typ części: Wahacz wleczony zawieszenia
Standardowe wahacze są w najlepszym razie marginalne. Ugięcie tulei w połączeniu z elastycznością wahaczy powoduje nieregularne prowadzenie i niespójną stabilność tyłu pojazdu, gdy jest on poddawany dodatkowym obciążeniom podczas jazdy wyczynowej. Wszystkie nasze wahacze są spawane metodą TIG i wykorzystują smarowalne tuleje poliuretanowe z rowkami spiralnymi o twardości 90 lub łożyska sferyczne HD z teflonem firmy QA1. Nasze obrabiane CNC regulatory są wykonane z chromu 4130 i mają walcowane gwinty. Wszystkie tuleje dystansowe są wykonane ze stali nierdzewnej 304. Nie znajdziesz komponentów lepszej jakości. Ponadto, nasze wahacze zachowują fabryczny offset tylny, co inni pomijają, powodując rozszczepianie się tulei. Dostępne w kolorze czarnym Hammertone lub czerwonym lakierze proszkowym.
Szczegóły dopasowania expand_more
Pobrania expand_more
Pytanie o produkt expand_more
Opinie expand_more