Podkategoria: Drążek stabilizatora
Typ części: Zestaw łącznika drążka stabilizatora zawieszenia
Siła wywierana na łącznik końcowy drążka stabilizatora jest oszałamiająca - zwłaszcza jeśli dokonałeś modernizacji na nieoryginalny drążek stabilizatora, taki jak BMR Suspension SB041. Standardowe łączniki końcowe są słabe i mogą się wygiąć lub złamać. Zestaw łączników końcowych ELK010 firmy BMR pozwala wycisnąć Mustanga do granic możliwości bez obawy o ugięcie łącznika końcowego. BMR CNC obrabia ELK010 z kęsów aluminium 6061-T6. Drążki kierownicze z przegubem kulowym są produkowane przez Proforged i oferują ogromne korzyści w porównaniu z innymi łącznikami końcowymi, które wykorzystują końcówki drążków. Przeguby kulowe pozwalają na większą artykulację niż końcówki drążków, co jest tym, czego oczekujesz na torze. Przeguby kulowe BMR można smarować, czego nie można znaleźć w łącznikach końcowych naszych konkurentów. Zapewnia to długą żywotność i bezbłędne działanie, a także mniejszy hałas niż w przypadku końcówek drążków. Przeguby kulowe są mocowane do drążka kierowniczego za pomocą śrub dwustronnych 12 mm, natomiast przeguby kulowe są mocowane do rur łączników końcowych za pomocą śrub dwustronnych ½ cala. Ta kombinacja komponentów zapewnia ogromny wzrost wytrzymałości w porównaniu do standardowych łączników końcowych.
BMR zaprojektował zestaw łączników końcowych drążka kierowniczego ELK010 do zastosowań ulicznych, autocrossowych i wyścigów drogowych. Wytrzymałe, podwójnie regulowane łączniki końcowe BMR zostały zaprojektowane w celu zmniejszenia ugięcia normalnie obserwowanego w przypadku standardowych łączników końcowych drążka kierowniczego. Ugięcie łącznika końcowego oznacza zmniejszoną prędkość drążka kierowniczego, pozostawiając zwiększone przechyły Karoserii i zmniejszone właściwości jezdne. ELK010 firmy BMR nie ugina się, zapewniając pełny potencjał drążka kierowniczego - bez względu na to, jak ciężko jeździsz. Regulowane łączniki pozwalają skorygować geometrię i kąty pracy drążka kierowniczego w obniżonych modelach S197 i samochodach z regulowanymi drążkami kierowniczymi - wszystko to, gdy łącznik końcowy jest zainstalowany w samochodzie. Regulowane łączniki końcowe ELK010 dają możliwość wstępnego obciążenia drążka skrętnego w celu precyzyjnego dostrojenia zawieszenia do każdego toru. W połączeniu z regulowanymi drążkami skrętnymi BMR, możesz dostosować swój samochód do jazdy po ulicy lub dowolnym torze. Gdy wydajność jest koniecznością, polegaj na BMR Suspension!
Łączniki końcowe drążka stabilizatora ELK010 firmy BMR Suspension są dostępne w trwałym czarnym anodowanym wykończeniu, które zapewnia długotrwały dobry wygląd. Czas montażu wynosi około 1 godziny. Dumnie wyprodukowane w USA!
Pasuje do wszystkich Fordów Mustangów S197
Kute drążki kierownicze z przegubem kulowym
Smarowane dla długiej żywotności i bezbłędnego działania
Szpilki 12 mm/1/2 cala zwiększające wytrzymałość
Obrabiane CNC aluminium 6061-T6
Konstrukcja z podwójną regulacją umożliwia regulację w samochodzie
Znacznie zmniejsza ugięcie łącznika końcowego drążka kierowniczego
Zaprojektowany, aby wytrzymać wysokie obciążenia ściskające
Umożliwia uzyskanie odpowiednich kątów pracy i geometrii drążka kierowniczego w obniżonych modelach S197
Umożliwia wstępne naprężenie drążków kierowniczych w celu precyzyjnego dostrojenia zawieszenia
Zaprojektowany do jazdy ulicznej, autocrossu i wyścigów drogowych
Trwałe wykończenie farbą proszkową
1-godzinny czas montażu
- 2x pręt sprzęgający
- 1x zestaw montażowy
Opis expand_more
- 2x pręt sprzęgający
- 1x zestaw montażowy
Podkategoria: Drążek stabilizatora
Typ części: Zestaw łącznika drążka stabilizatora zawieszenia
Siła wywierana na łącznik końcowy drążka stabilizatora jest oszałamiająca - zwłaszcza jeśli dokonałeś modernizacji na nieoryginalny drążek stabilizatora, taki jak BMR Suspension SB041. Standardowe łączniki końcowe są słabe i mogą się wygiąć lub złamać. Zestaw łączników końcowych ELK010 firmy BMR pozwala wycisnąć Mustanga do granic możliwości bez obawy o ugięcie łącznika końcowego. BMR CNC obrabia ELK010 z kęsów aluminium 6061-T6. Drążki kierownicze z przegubem kulowym są produkowane przez Proforged i oferują ogromne korzyści w porównaniu z innymi łącznikami końcowymi, które wykorzystują końcówki drążków. Przeguby kulowe pozwalają na większą artykulację niż końcówki drążków, co jest tym, czego oczekujesz na torze. Przeguby kulowe BMR można smarować, czego nie można znaleźć w łącznikach końcowych naszych konkurentów. Zapewnia to długą żywotność i bezbłędne działanie, a także mniejszy hałas niż w przypadku końcówek drążków. Przeguby kulowe są mocowane do drążka kierowniczego za pomocą śrub dwustronnych 12 mm, natomiast przeguby kulowe są mocowane do rur łączników końcowych za pomocą śrub dwustronnych ½ cala. Ta kombinacja komponentów zapewnia ogromny wzrost wytrzymałości w porównaniu do standardowych łączników końcowych.
BMR zaprojektował zestaw łączników końcowych drążka kierowniczego ELK010 do zastosowań ulicznych, autocrossowych i wyścigów drogowych. Wytrzymałe, podwójnie regulowane łączniki końcowe BMR zostały zaprojektowane w celu zmniejszenia ugięcia normalnie obserwowanego w przypadku standardowych łączników końcowych drążka kierowniczego. Ugięcie łącznika końcowego oznacza zmniejszoną prędkość drążka kierowniczego, pozostawiając zwiększone przechyły Karoserii i zmniejszone właściwości jezdne. ELK010 firmy BMR nie ugina się, zapewniając pełny potencjał drążka kierowniczego - bez względu na to, jak ciężko jeździsz. Regulowane łączniki pozwalają skorygować geometrię i kąty pracy drążka kierowniczego w obniżonych modelach S197 i samochodach z regulowanymi drążkami kierowniczymi - wszystko to, gdy łącznik końcowy jest zainstalowany w samochodzie. Regulowane łączniki końcowe ELK010 dają możliwość wstępnego obciążenia drążka skrętnego w celu precyzyjnego dostrojenia zawieszenia do każdego toru. W połączeniu z regulowanymi drążkami skrętnymi BMR, możesz dostosować swój samochód do jazdy po ulicy lub dowolnym torze. Gdy wydajność jest koniecznością, polegaj na BMR Suspension!
Łączniki końcowe drążka stabilizatora ELK010 firmy BMR Suspension są dostępne w trwałym czarnym anodowanym wykończeniu, które zapewnia długotrwały dobry wygląd. Czas montażu wynosi około 1 godziny. Dumnie wyprodukowane w USA!
Pasuje do wszystkich Fordów Mustangów S197
Kute drążki kierownicze z przegubem kulowym
Smarowane dla długiej żywotności i bezbłędnego działania
Szpilki 12 mm/1/2 cala zwiększające wytrzymałość
Obrabiane CNC aluminium 6061-T6
Konstrukcja z podwójną regulacją umożliwia regulację w samochodzie
Znacznie zmniejsza ugięcie łącznika końcowego drążka kierowniczego
Zaprojektowany, aby wytrzymać wysokie obciążenia ściskające
Umożliwia uzyskanie odpowiednich kątów pracy i geometrii drążka kierowniczego w obniżonych modelach S197
Umożliwia wstępne naprężenie drążków kierowniczych w celu precyzyjnego dostrojenia zawieszenia
Zaprojektowany do jazdy ulicznej, autocrossu i wyścigów drogowych
Trwałe wykończenie farbą proszkową
1-godzinny czas montażu
Szczegóły dopasowania expand_more
Pobrania expand_more
Pytanie o produkt expand_more
Opinie expand_more