_x000D_ Podkategoria: Bębny i wirniki
_x000D_ Typ części: Wirnik hamulca tarczowego
_x000D_
_x000D_ Tarcza hamulcowa, 2005 - 2014 Ford Mustang, Sport Slotted Brake Rotor, Wysokiej jakości tarcza z powłoką elektroniczną i zaawansowaną metalurgią, która znacznie zmniejsza pisk klocków hamulcowych - Szczególnie skuteczna z europejskimi klockami hamulcowymi o wyższym współczynniku tarcia - Dodatek molibdenu i chromu zapobiega pękaniu tarczy, Sport Rotor, StopTech, StopTech Rotor, Stop Tech Rotor, Stop-Tech Sport Rotor, StopTech Sport Rotor, StopTech Brake Rotor, StopTech Sport Slotted Brake Rotor, StopTech Sport Rotor to najwyższej jakości zamienne tarcze hamulcowe, które charakteryzują się charakterystyczną "krótką szczeliną". Szczelina poprawia wydajność układu hamulcowego, usuwając resztki zużytego materiału ciernego, który w przeciwnym razie gromadzi się między tarczą a klockiem. Dzięki temu świeży materiał klocka pozostaje odsłonięty na powierzchni wirnika i zapobiega jego oszkleniu. Krawędzie omiatające klocek nieznacznie zwiększają efektywny współczynnik tarcia, wzmacniając reakcję układu hamulcowego na naciśnięcie pedału hamulca. Zapewniając ścieżkę ucieczki dla wody, tarcze ze szczelinami mogą również poprawić początkową reakcję hamulców w mokrych warunkach,Sport Slotted Rotor,Sport Slotted Brake Rotor- Rear Left,Stoptech Sport Slotted Brake Rotor- Rear Left,Premium e-coated rotor with advanced metallurgy that greatly reduces pad squeal- Especially effective with higher friction, European style brake pad compounds- Slotted for increased bite, improved looks and better performance,StopTech Slotted Sport Rotors are 1-piece direct replacement brake discs for factory brake systems and stock calipers that look great behind your Felgi - and offer significantly improved braking performance. Unikalne nacięcia wspomagają rozpraszanie ciepła i pyłu hamulcowego, zapobiegają oszkleniu klocków, zwiększają przyczepność i poprawiają skuteczność hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Zbudowane z myślą o trwałości, czarna powłoka elektroniczna zapewnia ochronę przed korozją, a metalurgia wysokowęglowa (w większości zastosowań) zapewnia cichszą pracę, lepszą odporność na pękanie i zwiększoną wydajność.
Opis expand_more
_x000D_ Podkategoria: Bębny i wirniki
_x000D_ Typ części: Wirnik hamulca tarczowego
_x000D_
_x000D_ Tarcza hamulcowa, 2005 - 2014 Ford Mustang, Sport Slotted Brake Rotor, Wysokiej jakości tarcza z powłoką elektroniczną i zaawansowaną metalurgią, która znacznie zmniejsza pisk klocków hamulcowych - Szczególnie skuteczna z europejskimi klockami hamulcowymi o wyższym współczynniku tarcia - Dodatek molibdenu i chromu zapobiega pękaniu tarczy, Sport Rotor, StopTech, StopTech Rotor, Stop Tech Rotor, Stop-Tech Sport Rotor, StopTech Sport Rotor, StopTech Brake Rotor, StopTech Sport Slotted Brake Rotor, StopTech Sport Rotor to najwyższej jakości zamienne tarcze hamulcowe, które charakteryzują się charakterystyczną "krótką szczeliną". Szczelina poprawia wydajność układu hamulcowego, usuwając resztki zużytego materiału ciernego, który w przeciwnym razie gromadzi się między tarczą a klockiem. Dzięki temu świeży materiał klocka pozostaje odsłonięty na powierzchni wirnika i zapobiega jego oszkleniu. Krawędzie omiatające klocek nieznacznie zwiększają efektywny współczynnik tarcia, wzmacniając reakcję układu hamulcowego na naciśnięcie pedału hamulca. Zapewniając ścieżkę ucieczki dla wody, tarcze ze szczelinami mogą również poprawić początkową reakcję hamulców w mokrych warunkach,Sport Slotted Rotor,Sport Slotted Brake Rotor- Rear Left,Stoptech Sport Slotted Brake Rotor- Rear Left,Premium e-coated rotor with advanced metallurgy that greatly reduces pad squeal- Especially effective with higher friction, European style brake pad compounds- Slotted for increased bite, improved looks and better performance,StopTech Slotted Sport Rotors are 1-piece direct replacement brake discs for factory brake systems and stock calipers that look great behind your Felgi - and offer significantly improved braking performance. Unikalne nacięcia wspomagają rozpraszanie ciepła i pyłu hamulcowego, zapobiegają oszkleniu klocków, zwiększają przyczepność i poprawiają skuteczność hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Zbudowane z myślą o trwałości, czarna powłoka elektroniczna zapewnia ochronę przed korozją, a metalurgia wysokowęglowa (w większości zastosowań) zapewnia cichszą pracę, lepszą odporność na pękanie i zwiększoną wydajność.
Szczegóły dopasowania expand_more
Pobrania expand_more
Pytanie o produkt expand_more
Opinie expand_more