Podkategoria: Zestawy do przeróbki
Rodzaj części: Zestaw do servo-kierownicy
Czy masz wyciek z servo-kierownicy?
Zbyt duży luz w układzie kierowniczym?
Znane problemy, które są spowodowane przez oryginalną servo-kierownicę w Mustang.
Aby naprawić te usterki lub w ogóle zainstalować servo-kierownicę, oferujemy nasze wysokiej jakości zestawy.
Zamiast jak w oryginale z zaworem sterującym, cylindrem ciśnieniowym i przekładnią kierowniczą, w tym systemie wszystko jest zintegrowane w jednej jednostce.
To oszczędza miejsce, redukuje wagę i eliminuje możliwe nieszczelne węże. Dodatkowo nie jest już potrzebny zawór sterujący, który zawsze musi mieć minimalny luz, aby działać.
Dane techniczne:
- Średnica wału do mocowania przekładni kierowniczej: 1 cal
- Mocowanie do dysku Hardy na przekładni kierowniczej: 11/16 cala 36 zębów
- Mocowanie przekładni kierowniczej odbywa się na ramie w oryginalnych punktach mocowania
- Przełożenie: 16:1
Wymagane do montażu:
- Koło pasowe na wale korbowym musi mieć możliwość zamontowania paska. Jeśli żaden rowek nie jest wolny, potrzebne będzie nowe koło pasowe
- Konieczna długość paska klinowego musi być ustalona po zamontowaniu systemu i może być zakupiona w lokalnym sklepie motoryzacyjnym
- Wał kolumny kierowniczej musi być wymieniony - jest on zawarty w zestawie. Alternatywnie można zakupić odpowiednią kolumnę kierowniczą.
- Steering Gear
- Power Steering Pump including Bracket
- Pulley for Power Steering Pump
- Hoses
- Flex Disc
- Steering Shaft
- Mounting Material
Opis expand_more
- Steering Gear
- Power Steering Pump including Bracket
- Pulley for Power Steering Pump
- Hoses
- Flex Disc
- Steering Shaft
- Mounting Material
Podkategoria: Zestawy do przeróbki
Rodzaj części: Zestaw do servo-kierownicy
Czy masz wyciek z servo-kierownicy?
Zbyt duży luz w układzie kierowniczym?
Znane problemy, które są spowodowane przez oryginalną servo-kierownicę w Mustang.
Aby naprawić te usterki lub w ogóle zainstalować servo-kierownicę, oferujemy nasze wysokiej jakości zestawy.
Zamiast jak w oryginale z zaworem sterującym, cylindrem ciśnieniowym i przekładnią kierowniczą, w tym systemie wszystko jest zintegrowane w jednej jednostce.
To oszczędza miejsce, redukuje wagę i eliminuje możliwe nieszczelne węże. Dodatkowo nie jest już potrzebny zawór sterujący, który zawsze musi mieć minimalny luz, aby działać.
Dane techniczne:
- Średnica wału do mocowania przekładni kierowniczej: 1 cal
- Mocowanie do dysku Hardy na przekładni kierowniczej: 11/16 cala 36 zębów
- Mocowanie przekładni kierowniczej odbywa się na ramie w oryginalnych punktach mocowania
- Przełożenie: 16:1
Wymagane do montażu:
- Koło pasowe na wale korbowym musi mieć możliwość zamontowania paska. Jeśli żaden rowek nie jest wolny, potrzebne będzie nowe koło pasowe
- Konieczna długość paska klinowego musi być ustalona po zamontowaniu systemu i może być zakupiona w lokalnym sklepie motoryzacyjnym
- Wał kolumny kierowniczej musi być wymieniony - jest on zawarty w zestawie. Alternatywnie można zakupić odpowiednią kolumnę kierowniczą.
Szczegóły dopasowania expand_more
Pobrania expand_more
Pytanie o produkt expand_more
Opinie expand_more