Podkategoria: Zestawy konwersyjne
Rodzaj części: Zestaw konwersyjny do wspomagania kierownicy
Ten elektryczny system wspomagania kierownicy jest montowany na stałe w pojeździe, co zapewnia bardzo stabilne połączenie z pojazdem.
Intensywność wsparcia kierownicy jest kontrolowana przez sygnał z prędkościomierza. Ze względu na przyłączenie, montaż jest nieco bardziej skomplikowany niż w porównywalnych systemach kierowniczych. Dodatkowy wysiłek jest jednak nagradzany bardzo przyjemnym odczuciem podczas prowadzenia i dobrą komunikacją z nawierzchnią.
Podczas montażu ponownie wykorzystuje się obudowę oryginalnej kolumny kierowniczej, przez co wizualnie w wnętrzu, jak i w komorze silnika nie ma widocznych zmian.
Dodatkowe zalety w porównaniu do hydraulicznego wspomagania kierownicy:
- System działa nawet przy wyłączonym silniku, wystarczy, że stacyjka jest włączona. Dzięki temu można łatwo przemieszczać pojazd nawet podczas napraw silnika.
- Brak pompy wspomagania i węży hydraulicznych sprawia, że komora silnika wydaje się bardziej uporządkowana.
- Ryzyko wycieku w systemie hydraulicznym kierownicy znika.
- Silnik ma mniejsze obciążenie związane z wspomaganiem kierownicy, ponieważ ten system działa bardziej efektywnie.
Jedno z najczęściej zadawanych pytań: Co się stanie, jeśli system przestanie działać? Czy mogę jechać dalej?
W przypadku ewentualnej awarii, w najgorszym wypadku będziesz musiał poradzić sobie w stanie sprzed przeróbki, czyli bez wsparcia. Stan ten nie wystąpi nagle, ale z równomiernym opóźnieniem.
Dane techniczne:
Zużycie energii przy normalnej jeździe: 5-10 amperów (na postoju nieco więcej)
Maksymalne zużycie energii: 36 amperów
Bezpiecznik: 40 amperów
- 1x drążek kierowniczy z silnikiem
- 1x materiał montażowy
- 1x jednostka sterująca
- 1x wiązka przewodów
Opis expand_more
- 1x drążek kierowniczy z silnikiem
- 1x materiał montażowy
- 1x jednostka sterująca
- 1x wiązka przewodów
Podkategoria: Zestawy konwersyjne
Rodzaj części: Zestaw konwersyjny do wspomagania kierownicy
Ten elektryczny system wspomagania kierownicy jest montowany na stałe w pojeździe, co zapewnia bardzo stabilne połączenie z pojazdem.
Intensywność wsparcia kierownicy jest kontrolowana przez sygnał z prędkościomierza. Ze względu na przyłączenie, montaż jest nieco bardziej skomplikowany niż w porównywalnych systemach kierowniczych. Dodatkowy wysiłek jest jednak nagradzany bardzo przyjemnym odczuciem podczas prowadzenia i dobrą komunikacją z nawierzchnią.
Podczas montażu ponownie wykorzystuje się obudowę oryginalnej kolumny kierowniczej, przez co wizualnie w wnętrzu, jak i w komorze silnika nie ma widocznych zmian.
Dodatkowe zalety w porównaniu do hydraulicznego wspomagania kierownicy:
- System działa nawet przy wyłączonym silniku, wystarczy, że stacyjka jest włączona. Dzięki temu można łatwo przemieszczać pojazd nawet podczas napraw silnika.
- Brak pompy wspomagania i węży hydraulicznych sprawia, że komora silnika wydaje się bardziej uporządkowana.
- Ryzyko wycieku w systemie hydraulicznym kierownicy znika.
- Silnik ma mniejsze obciążenie związane z wspomaganiem kierownicy, ponieważ ten system działa bardziej efektywnie.
Jedno z najczęściej zadawanych pytań: Co się stanie, jeśli system przestanie działać? Czy mogę jechać dalej?
W przypadku ewentualnej awarii, w najgorszym wypadku będziesz musiał poradzić sobie w stanie sprzed przeróbki, czyli bez wsparcia. Stan ten nie wystąpi nagle, ale z równomiernym opóźnieniem.
Dane techniczne:
Zużycie energii przy normalnej jeździe: 5-10 amperów (na postoju nieco więcej)
Maksymalne zużycie energii: 36 amperów
Bezpiecznik: 40 amperów
Szczegóły dopasowania expand_more
Pobrania expand_more
Pytanie o produkt expand_more
Opinie expand_more