35235551-64-67-V8-Umbau-auf-Servolenkung-ohne-orig-Servo-1

Numer części.:

35235551

64-67 Ford Mustang (260, 289)

Zestaw do konwersji układu kierowniczego ze wspomaganiem na układ kierowniczy ze wspomaganiem - bez oryginalnego układu kierowniczego ze wspomaganiem

1 839,00€
z VAT, plus koszty wysyłki
Dostępność
1-3
Opis produktu
Kategoria: Kierownica
Podkategoria: Zestawy do konwersji
Rodzaj części: Zestaw do konwersji wspomagania kierownicy

Czy masz wyciek z układu wspomagania kierownicy?
Za dużo luzu w układzie kierowniczym?
Znane problemy, które są spowodowane przez oryginalne wspomaganie kierownicy w Mustangu.
Aby naprawić te usterki lub w ogóle zamontować wspomaganie kierownicy, oferujemy nasze wysokiej jakości zestawy.

Zamiast jak w oryginale z zaworem sterującym, cylindrem ciśnieniowym i przekładnią kierowniczą, w tym systemie wszystko jest zintegrowane w jedną jednostkę.
To oszczędza miejsce, redukuje wagę i eliminuje potencjalne nieszczelne węże. Dodatkowo nie jest już potrzebny zawór sterujący, który zawsze musi mieć mały luz, aby działać.

Dane techniczne:
- Średnica wałka do mocowania dźwigni do przekładni kierowniczej: 1 cal
- Mocowanie do tarczy Hardy na przekładni kierowniczej: 11/16 cal 36 zębów
- Mocowanie przekładni kierowniczej odbywa się na ramie w oryginalnych punktach mocowania
- Przekładnia: 16:1

Wymagane do montażu:
- Koło pasowe na wale korbowym musi być w stanie pomieścić pasek. Jeśli nie ma już wolnej rowkowanej, potrzebne będzie nowe koło pasowe
- Należy określić wymaganą długość paska klinowego po zamontowaniu systemu i można go wtedy zakupić w lokalnym sklepie z częściami samochodowymi
- Wałek kolumny kierowniczej musi zostać wymieniony - jest on zawarty w zestawie. Alternatywnie można zakupić odpowiednią kolumnę kierowniczą.
Producent
Bei 1967 Modellen nur passend für Fahrzeuge mit 1 Zoll Durchmesser am Schaft für den Umlenkhebel. Für Fahrzeuge mit manuellen Getriebe und originaler Z-Strebe wird eine spezielle Z-Strebe benötigt.
Zawartość
  • Przekładnia kierownicza
  • pompa serwo wraz ze wspornikiem
  • koło pasowe pompy serwo
  • kable
  • twarda tarcza
  • drążek kierowniczy
  • materiał montażowy
Atrybuty produktu
Pytanie o produkt

Masz pytanie dotyczące tego produktu?

Opisz swoje zapytanie w formularzu kontaktowym, a nasz zespół odpowie najszybciej jak to możliwe.

Pola oznaczone * są obowiązkowe.

Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.

Ocena klienta star_outline star_outline star_outline star_outline star_outline
64-67 Ford Mustang (260, 289) Zestaw konwersji ręcznego układu kierowniczego na wspomaganie - bez oryginalnego wspomagania układu kierowniczego
Napisz opinię

Opis expand_more

Bei 1967 Modellen nur passend für Fahrzeuge mit 1 Zoll Durchmesser am Schaft für den Umlenkhebel. Für Fahrzeuge mit manuellen Getriebe und originaler Z-Strebe wird eine spezielle Z-Strebe benötigt.
Zawartość
  • Przekładnia kierownicza
  • pompa serwo wraz ze wspornikiem
  • koło pasowe pompy serwo
  • kable
  • twarda tarcza
  • drążek kierowniczy
  • materiał montażowy
Opis produktu
Kategoria: Kierownica
Podkategoria: Zestawy do konwersji
Rodzaj części: Zestaw do konwersji wspomagania kierownicy

Czy masz wyciek z układu wspomagania kierownicy?
Za dużo luzu w układzie kierowniczym?
Znane problemy, które są spowodowane przez oryginalne wspomaganie kierownicy w Mustangu.
Aby naprawić te usterki lub w ogóle zamontować wspomaganie kierownicy, oferujemy nasze wysokiej jakości zestawy.

Zamiast jak w oryginale z zaworem sterującym, cylindrem ciśnieniowym i przekładnią kierowniczą, w tym systemie wszystko jest zintegrowane w jedną jednostkę.
To oszczędza miejsce, redukuje wagę i eliminuje potencjalne nieszczelne węże. Dodatkowo nie jest już potrzebny zawór sterujący, który zawsze musi mieć mały luz, aby działać.

Dane techniczne:
- Średnica wałka do mocowania dźwigni do przekładni kierowniczej: 1 cal
- Mocowanie do tarczy Hardy na przekładni kierowniczej: 11/16 cal 36 zębów
- Mocowanie przekładni kierowniczej odbywa się na ramie w oryginalnych punktach mocowania
- Przekładnia: 16:1

Wymagane do montażu:
- Koło pasowe na wale korbowym musi być w stanie pomieścić pasek. Jeśli nie ma już wolnej rowkowanej, potrzebne będzie nowe koło pasowe
- Należy określić wymaganą długość paska klinowego po zamontowaniu systemu i można go wtedy zakupić w lokalnym sklepie z częściami samochodowymi
- Wałek kolumny kierowniczej musi zostać wymieniony - jest on zawarty w zestawie. Alternatywnie można zakupić odpowiednią kolumnę kierowniczą.
Producent
Atrybuty produktu

Szczegóły dopasowania expand_more

Pobrania expand_more

Pytanie o produkt expand_more

Pytanie o produkt

Masz pytanie dotyczące tego produktu?

Opisz swoje zapytanie w formularzu kontaktowym, a nasz zespół odpowie najszybciej jak to możliwe.

Pola oznaczone * są obowiązkowe.

Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.

Opinie expand_more

Ocena klienta star_outline star_outline star_outline star_outline star_outline
64-67 Ford Mustang (260, 289) Zestaw konwersji ręcznego układu kierowniczego na wspomaganie - bez oryginalnego wspomagania układu kierowniczego
Napisz opinię