Podkategoria: Zestawy do konwersji
Rodzaj części: Zestaw do konwersji wspomagania kierownicy
Czy masz wyciek z układu wspomagania kierownicy?
Za dużo luzu w układzie kierowniczym?
Znane problemy, które są spowodowane przez oryginalne wspomaganie kierownicy w Mustangu.
Aby naprawić te usterki lub w ogóle zamontować wspomaganie kierownicy, oferujemy nasze wysokiej jakości zestawy.
Zamiast jak w oryginale z zaworem sterującym, cylindrem ciśnieniowym i przekładnią kierowniczą, w tym systemie wszystko jest zintegrowane w jedną jednostkę.
To oszczędza miejsce, redukuje wagę i eliminuje potencjalne nieszczelne węże. Dodatkowo nie jest już potrzebny zawór sterujący, który zawsze musi mieć mały luz, aby działać.
Dane techniczne:
- Średnica wałka do mocowania dźwigni do przekładni kierowniczej: 1 cal
- Mocowanie do tarczy Hardy na przekładni kierowniczej: 11/16 cal 36 zębów
- Mocowanie przekładni kierowniczej odbywa się na ramie w oryginalnych punktach mocowania
- Przekładnia: 16:1
Wymagane do montażu:
- Koło pasowe na wale korbowym musi być w stanie pomieścić pasek. Jeśli nie ma już wolnej rowkowanej, potrzebne będzie nowe koło pasowe
- Należy określić wymaganą długość paska klinowego po zamontowaniu systemu i można go wtedy zakupić w lokalnym sklepie z częściami samochodowymi
- Wałek kolumny kierowniczej musi zostać wymieniony - jest on zawarty w zestawie. Alternatywnie można zakupić odpowiednią kolumnę kierowniczą.
- Przekładnia kierownicza
- pompa serwo wraz ze wspornikiem
- koło pasowe pompy serwo
- kable
- twarda tarcza
- drążek kierowniczy
- materiał montażowy
Opis expand_more
- Przekładnia kierownicza
- pompa serwo wraz ze wspornikiem
- koło pasowe pompy serwo
- kable
- twarda tarcza
- drążek kierowniczy
- materiał montażowy
Podkategoria: Zestawy do konwersji
Rodzaj części: Zestaw do konwersji wspomagania kierownicy
Czy masz wyciek z układu wspomagania kierownicy?
Za dużo luzu w układzie kierowniczym?
Znane problemy, które są spowodowane przez oryginalne wspomaganie kierownicy w Mustangu.
Aby naprawić te usterki lub w ogóle zamontować wspomaganie kierownicy, oferujemy nasze wysokiej jakości zestawy.
Zamiast jak w oryginale z zaworem sterującym, cylindrem ciśnieniowym i przekładnią kierowniczą, w tym systemie wszystko jest zintegrowane w jedną jednostkę.
To oszczędza miejsce, redukuje wagę i eliminuje potencjalne nieszczelne węże. Dodatkowo nie jest już potrzebny zawór sterujący, który zawsze musi mieć mały luz, aby działać.
Dane techniczne:
- Średnica wałka do mocowania dźwigni do przekładni kierowniczej: 1 cal
- Mocowanie do tarczy Hardy na przekładni kierowniczej: 11/16 cal 36 zębów
- Mocowanie przekładni kierowniczej odbywa się na ramie w oryginalnych punktach mocowania
- Przekładnia: 16:1
Wymagane do montażu:
- Koło pasowe na wale korbowym musi być w stanie pomieścić pasek. Jeśli nie ma już wolnej rowkowanej, potrzebne będzie nowe koło pasowe
- Należy określić wymaganą długość paska klinowego po zamontowaniu systemu i można go wtedy zakupić w lokalnym sklepie z częściami samochodowymi
- Wałek kolumny kierowniczej musi zostać wymieniony - jest on zawarty w zestawie. Alternatywnie można zakupić odpowiednią kolumnę kierowniczą.
Szczegóły dopasowania expand_more
Pobrania expand_more
Pytanie o produkt expand_more
Opinie expand_more