35267941-67-68-Ford-Mustang-Umruestsatz-Servolenkung-Geteilte-Lenkwelle-und-Hardyscheibe-1
35267941-67-68-Ford-Mustang-Umruestsatz-Servolenkung-Geteilte-Lenkwelle-und-Hardyscheibe-2
35267941-67-68-Ford-Mustang-Umruestsatz-Servolenkung-Geteilte-Lenkwelle-und-Hardyscheibe-3
35267941-67-68-Ford-Mustang-Umruestsatz-Servolenkung-Geteilte-Lenkwelle-und-Hardyscheibe-4

Numer części.:

35267941

67-68 Ford Mustang

Zestaw do konwersji układu kierowniczego ze wspomaganiem na układ kierowniczy z dzielonym wałem i sprzęgłem kierowniczym

2 017,80€
z VAT, plus koszty wysyłki
Dostępność
1-3
Opis produktu
Kategoria: Kierownica
Podkategoria: Zestawy do przerób
Rodzaj części: Zestaw przeróbki wspomagania

To elektryczne wspomaganie kierownicy jest sztywno montowane w pojeżdzie, co zapewnia bardzo stabilne połączenie z pojazdem.
Intensywność wspomagania kierownicy jest sterowana sygnałem z prędkościomierza. Z uwagi na to połączenie montaż jest nieco bardziej skomplikowany niż w porównywalnych systemach kierowniczych. Dodatkowy wysiłek jest jednak wynagradzany bardzo przyjemnym uczuciem kierowania oraz dobrą informacją zwrotną z drogi.
Podczas montażu wykorzystuje się obudowę oryginalnej kolumny kierowniczej, co sprawia, że wizualnie w wnętrzu, jak i w komorze silnika nie widać żadnych zmian.

Dodatkowe zalety w porównaniu z hydraulicznym wspomaganiem kierownicy:

-System działa nawet przy wyłączonym silniku, wystarczy włączyć zapłon. W ten sposób można żądęć przy naprawach silnika, a mimo to bardzo łatwo poruszać pojazd.

-Brak pompy wspomagania i wniosków hydraulicznych sprawia, że komora silnika wydaje się bardziej uporządkowana.

-Ryzyko wycieku w systemie hydraulicznym kierownicy zostało wyeliminowane.

-Silnik zużywa mniej mocy na wspomaganie kierownicy, ponieważ ten system działa bardziej wydajnie.

Jedno z najczęściej zadawanych pytał: Co się stanie, gdy system przestanie działać? Czy mogę dalej jechać?

W przypadku potencjalnego awarii, w najgorszym przypadku trzeba poradzić sobie z warunkami sprzed przerób, tj. bez wspomagania. Stan ten nie może wystąpić nagle, lecz tylko z jednakowym opóżnieńciem.

Dane techniczne:

Zużycie prądu przy normalnej jeździe: 5-10 amperów (na postoju nieco więcej)
Maksymalne zużycie prądu: 36 amperów
Bezpiecznik: 40 amperów, wersja z oryginalnie zamontowaną tarczą Hardys i podzieloną ość, która przed mechanizmem kierowniczym jest przerywana przez tarczę Hardys i z kluczykiem zapłonu w stalowej desce rozdzielczej.
Producent
Zawartość
  • 1x drążek kierowniczy z silnikiem
  • 1x materiał montażowy
  • 1x jednostka sterująca
  • 1x wiązka przewodów
Atrybuty produktu
Pytanie o produkt

Masz pytanie dotyczące tego produktu?

Opisz swoje zapytanie w formularzu kontaktowym, a nasz zespół odpowie najszybciej jak to możliwe.

Pola oznaczone * są obowiązkowe.

Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.

Ocena klienta star_outline star_outline star_outline star_outline star_outline
67-68 Ford Mustang Zestaw konwersji ręcznego układu kierowniczego na wspomaganie - dzielony wał i łącznik układu kierowniczego
Napisz opinię

Opis expand_more

Zawartość
  • 1x drążek kierowniczy z silnikiem
  • 1x materiał montażowy
  • 1x jednostka sterująca
  • 1x wiązka przewodów
Opis produktu
Kategoria: Kierownica
Podkategoria: Zestawy do przerób
Rodzaj części: Zestaw przeróbki wspomagania

To elektryczne wspomaganie kierownicy jest sztywno montowane w pojeżdzie, co zapewnia bardzo stabilne połączenie z pojazdem.
Intensywność wspomagania kierownicy jest sterowana sygnałem z prędkościomierza. Z uwagi na to połączenie montaż jest nieco bardziej skomplikowany niż w porównywalnych systemach kierowniczych. Dodatkowy wysiłek jest jednak wynagradzany bardzo przyjemnym uczuciem kierowania oraz dobrą informacją zwrotną z drogi.
Podczas montażu wykorzystuje się obudowę oryginalnej kolumny kierowniczej, co sprawia, że wizualnie w wnętrzu, jak i w komorze silnika nie widać żadnych zmian.

Dodatkowe zalety w porównaniu z hydraulicznym wspomaganiem kierownicy:

-System działa nawet przy wyłączonym silniku, wystarczy włączyć zapłon. W ten sposób można żądęć przy naprawach silnika, a mimo to bardzo łatwo poruszać pojazd.

-Brak pompy wspomagania i wniosków hydraulicznych sprawia, że komora silnika wydaje się bardziej uporządkowana.

-Ryzyko wycieku w systemie hydraulicznym kierownicy zostało wyeliminowane.

-Silnik zużywa mniej mocy na wspomaganie kierownicy, ponieważ ten system działa bardziej wydajnie.

Jedno z najczęściej zadawanych pytał: Co się stanie, gdy system przestanie działać? Czy mogę dalej jechać?

W przypadku potencjalnego awarii, w najgorszym przypadku trzeba poradzić sobie z warunkami sprzed przerób, tj. bez wspomagania. Stan ten nie może wystąpić nagle, lecz tylko z jednakowym opóżnieńciem.

Dane techniczne:

Zużycie prądu przy normalnej jeździe: 5-10 amperów (na postoju nieco więcej)
Maksymalne zużycie prądu: 36 amperów
Bezpiecznik: 40 amperów, wersja z oryginalnie zamontowaną tarczą Hardys i podzieloną ość, która przed mechanizmem kierowniczym jest przerywana przez tarczę Hardys i z kluczykiem zapłonu w stalowej desce rozdzielczej.
Producent
Atrybuty produktu

Szczegóły dopasowania expand_more

Pobrania expand_more

Pytanie o produkt expand_more

Pytanie o produkt

Masz pytanie dotyczące tego produktu?

Opisz swoje zapytanie w formularzu kontaktowym, a nasz zespół odpowie najszybciej jak to możliwe.

Pola oznaczone * są obowiązkowe.

Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.

Opinie expand_more

Ocena klienta star_outline star_outline star_outline star_outline star_outline
67-68 Ford Mustang Zestaw konwersji ręcznego układu kierowniczego na wspomaganie - dzielony wał i łącznik układu kierowniczego
Napisz opinię