Podkategoria: Zestawy do przerób
Rodzaj części: Zestaw przeróbki wspomagania
To elektryczne wspomaganie kierownicy jest sztywno montowane w pojeżdzie, co zapewnia bardzo stabilne połączenie z pojazdem.
Intensywność wspomagania kierownicy jest sterowana sygnałem z prędkościomierza. Z uwagi na to połączenie montaż jest nieco bardziej skomplikowany niż w porównywalnych systemach kierowniczych. Dodatkowy wysiłek jest jednak wynagradzany bardzo przyjemnym uczuciem kierowania oraz dobrą informacją zwrotną z drogi.
Podczas montażu wykorzystuje się obudowę oryginalnej kolumny kierowniczej, co sprawia, że wizualnie w wnętrzu, jak i w komorze silnika nie widać żadnych zmian.
Dodatkowe zalety w porównaniu z hydraulicznym wspomaganiem kierownicy:
-System działa nawet przy wyłączonym silniku, wystarczy włączyć zapłon. W ten sposób można żądęć przy naprawach silnika, a mimo to bardzo łatwo poruszać pojazd.
-Brak pompy wspomagania i wniosków hydraulicznych sprawia, że komora silnika wydaje się bardziej uporządkowana.
-Ryzyko wycieku w systemie hydraulicznym kierownicy zostało wyeliminowane.
-Silnik zużywa mniej mocy na wspomaganie kierownicy, ponieważ ten system działa bardziej wydajnie.
Jedno z najczęściej zadawanych pytał: Co się stanie, gdy system przestanie działać? Czy mogę dalej jechać?
W przypadku potencjalnego awarii, w najgorszym przypadku trzeba poradzić sobie z warunkami sprzed przerób, tj. bez wspomagania. Stan ten nie może wystąpić nagle, lecz tylko z jednakowym opóżnieńciem.
Dane techniczne:
Zużycie prądu przy normalnej jeździe: 5-10 amperów (na postoju nieco więcej)
Maksymalne zużycie prądu: 36 amperów
Bezpiecznik: 40 amperów, wersja z oryginalnie zamontowaną tarczą Hardys i podzieloną ość, która przed mechanizmem kierowniczym jest przerywana przez tarczę Hardys i z kluczykiem zapłonu w stalowej desce rozdzielczej.
- 1x drążek kierowniczy z silnikiem
- 1x materiał montażowy
- 1x jednostka sterująca
- 1x wiązka przewodów
Opis expand_more
- 1x drążek kierowniczy z silnikiem
- 1x materiał montażowy
- 1x jednostka sterująca
- 1x wiązka przewodów
Podkategoria: Zestawy do przerób
Rodzaj części: Zestaw przeróbki wspomagania
To elektryczne wspomaganie kierownicy jest sztywno montowane w pojeżdzie, co zapewnia bardzo stabilne połączenie z pojazdem.
Intensywność wspomagania kierownicy jest sterowana sygnałem z prędkościomierza. Z uwagi na to połączenie montaż jest nieco bardziej skomplikowany niż w porównywalnych systemach kierowniczych. Dodatkowy wysiłek jest jednak wynagradzany bardzo przyjemnym uczuciem kierowania oraz dobrą informacją zwrotną z drogi.
Podczas montażu wykorzystuje się obudowę oryginalnej kolumny kierowniczej, co sprawia, że wizualnie w wnętrzu, jak i w komorze silnika nie widać żadnych zmian.
Dodatkowe zalety w porównaniu z hydraulicznym wspomaganiem kierownicy:
-System działa nawet przy wyłączonym silniku, wystarczy włączyć zapłon. W ten sposób można żądęć przy naprawach silnika, a mimo to bardzo łatwo poruszać pojazd.
-Brak pompy wspomagania i wniosków hydraulicznych sprawia, że komora silnika wydaje się bardziej uporządkowana.
-Ryzyko wycieku w systemie hydraulicznym kierownicy zostało wyeliminowane.
-Silnik zużywa mniej mocy na wspomaganie kierownicy, ponieważ ten system działa bardziej wydajnie.
Jedno z najczęściej zadawanych pytał: Co się stanie, gdy system przestanie działać? Czy mogę dalej jechać?
W przypadku potencjalnego awarii, w najgorszym przypadku trzeba poradzić sobie z warunkami sprzed przerób, tj. bez wspomagania. Stan ten nie może wystąpić nagle, lecz tylko z jednakowym opóżnieńciem.
Dane techniczne:
Zużycie prądu przy normalnej jeździe: 5-10 amperów (na postoju nieco więcej)
Maksymalne zużycie prądu: 36 amperów
Bezpiecznik: 40 amperów, wersja z oryginalnie zamontowaną tarczą Hardys i podzieloną ość, która przed mechanizmem kierowniczym jest przerywana przez tarczę Hardys i z kluczykiem zapłonu w stalowej desce rozdzielczej.
Szczegóły dopasowania expand_more
Pobrania expand_more
Pytanie o produkt expand_more
Opinie expand_more