35269363-67-70-6-Zyl-Umbau-auf-Servolenkung-mit-orig-Servo-1

Numer części.:

35269363

67-70 Ford Mustang (200, 250)

Zestaw do konwersji układu kierowniczego ręcznego na wspomaganie kierownicy

zł5,650.31
z VAT, plus koszty wysyłki
Dostępność
1-3
Opis produktu
Kategoria: Kierownica
Podkategoria: Zestawy do przeróbek
Rodzaj części: Zestaw przeróbki wspomagania

Nieszczelne wspomaganie?
Zbyt duża luz w układzie kierowniczym?
Znane problemy, które są wywoływane przez oryginalne wspomaganie w Mustang.
Aby naprawić te usterki lub w ogóle zainstalować wspomaganie, oferujemy nasze wysokiej jakości zestawy.

Zamiast jak w oryginale z zaworem sterującym, cylindrem ciśnieniowym i przekładnią kierowniczą, w tym systemie wszystko jest zintegrowane w jednej jednostce.
To oszczędza miejsce, redukuje wagę i eliminuje ewentualne nieszczelne węże. Co więcej, nie jest już potrzebny zawór sterujący, który zawsze musi mieć mały luz, aby działać.

Dane techniczne:
- Średnica trzpienia do przyłączenia wahacza do przekładni kierowniczej: 1-1/8 cal
- Przyłącze do tarczy Hardy'ego na przekładni kierowniczej: 11/16 cal 36 zębów
- Mocowanie przekładni kierowniczej odbywa się do ramy na oryginalnych punktach montażowych
- Przełożenie: 16:1

Potrzebne do montażu:
- Koło pasowe na wale korbowym musi mieć możliwość przyjęcia paska. Jeśli nie ma wolnego rowka, potrzebne będzie nowe koło pasowe.
- Niezbędna długość paska klinowego musi być ustalona, gdy system jest zamontowany i można ją potem zakupić w lokalnym sklepie motoryzacyjnym.
- Oryginalna kolumna kierownicza jest około 25-50 mm za długa i musi być skrócona lub wymieniona na nową, która ma odpowiednią długość.
Producent
Informacje o uwagach
Uwaga!
For 1967 models, only suitable for vehicles with a 1-1/8 inch diameter on the shaft for the pivot lever. For vehicles with a manual transmission and original Z-bracket, it must be converted to a clutch actuation via cable or hydraulic system.
Zawartość
  • Steering Gear
  • Hoses
  • Coupling Disc
  • Mounting Material
  • Adapter for Steering Column as Replacement for Control Valve
Atrybuty produktu
Pytanie o produkt

Masz pytanie dotyczące tego produktu?

Opisz swoje zapytanie w formularzu kontaktowym, a nasz zespół odpowie najszybciej jak to możliwe.

Pola oznaczone * są obowiązkowe.

Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.

Ocena klienta star_outline star_outline star_outline star_outline star_outline
Zestaw do konwersji manualnego układu kierowniczego na wspomaganie 67-70 Ford Mustang (200, 250)
Napisz opinię

Opis expand_more

Informacje o uwagach
Uwaga!
For 1967 models, only suitable for vehicles with a 1-1/8 inch diameter on the shaft for the pivot lever. For vehicles with a manual transmission and original Z-bracket, it must be converted to a clutch actuation via cable or hydraulic system.
Zawartość
  • Steering Gear
  • Hoses
  • Coupling Disc
  • Mounting Material
  • Adapter for Steering Column as Replacement for Control Valve
Opis produktu
Kategoria: Kierownica
Podkategoria: Zestawy do przeróbek
Rodzaj części: Zestaw przeróbki wspomagania

Nieszczelne wspomaganie?
Zbyt duża luz w układzie kierowniczym?
Znane problemy, które są wywoływane przez oryginalne wspomaganie w Mustang.
Aby naprawić te usterki lub w ogóle zainstalować wspomaganie, oferujemy nasze wysokiej jakości zestawy.

Zamiast jak w oryginale z zaworem sterującym, cylindrem ciśnieniowym i przekładnią kierowniczą, w tym systemie wszystko jest zintegrowane w jednej jednostce.
To oszczędza miejsce, redukuje wagę i eliminuje ewentualne nieszczelne węże. Co więcej, nie jest już potrzebny zawór sterujący, który zawsze musi mieć mały luz, aby działać.

Dane techniczne:
- Średnica trzpienia do przyłączenia wahacza do przekładni kierowniczej: 1-1/8 cal
- Przyłącze do tarczy Hardy'ego na przekładni kierowniczej: 11/16 cal 36 zębów
- Mocowanie przekładni kierowniczej odbywa się do ramy na oryginalnych punktach montażowych
- Przełożenie: 16:1

Potrzebne do montażu:
- Koło pasowe na wale korbowym musi mieć możliwość przyjęcia paska. Jeśli nie ma wolnego rowka, potrzebne będzie nowe koło pasowe.
- Niezbędna długość paska klinowego musi być ustalona, gdy system jest zamontowany i można ją potem zakupić w lokalnym sklepie motoryzacyjnym.
- Oryginalna kolumna kierownicza jest około 25-50 mm za długa i musi być skrócona lub wymieniona na nową, która ma odpowiednią długość.
Producent
Atrybuty produktu

Szczegóły dopasowania expand_more

Pobrania expand_more

Pytanie o produkt expand_more

Pytanie o produkt

Masz pytanie dotyczące tego produktu?

Opisz swoje zapytanie w formularzu kontaktowym, a nasz zespół odpowie najszybciej jak to możliwe.

Pola oznaczone * są obowiązkowe.

Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.

Opinie expand_more

Ocena klienta star_outline star_outline star_outline star_outline star_outline
Zestaw do konwersji manualnego układu kierowniczego na wspomaganie 67-70 Ford Mustang (200, 250)
Napisz opinię