Podkategoria: Zestawy do przeróbek
Rodzaj części: Zestaw przeróbki wspomagania
Nieszczelne wspomaganie?
Zbyt duża luz w układzie kierowniczym?
Znane problemy, które są wywoływane przez oryginalne wspomaganie w Mustang.
Aby naprawić te usterki lub w ogóle zainstalować wspomaganie, oferujemy nasze wysokiej jakości zestawy.
Zamiast jak w oryginale z zaworem sterującym, cylindrem ciśnieniowym i przekładnią kierowniczą, w tym systemie wszystko jest zintegrowane w jednej jednostce.
To oszczędza miejsce, redukuje wagę i eliminuje ewentualne nieszczelne węże. Co więcej, nie jest już potrzebny zawór sterujący, który zawsze musi mieć mały luz, aby działać.
Dane techniczne:
- Średnica trzpienia do przyłączenia wahacza do przekładni kierowniczej: 1-1/8 cal
- Przyłącze do tarczy Hardy'ego na przekładni kierowniczej: 11/16 cal 36 zębów
- Mocowanie przekładni kierowniczej odbywa się do ramy na oryginalnych punktach montażowych
- Przełożenie: 16:1
Potrzebne do montażu:
- Koło pasowe na wale korbowym musi mieć możliwość przyjęcia paska. Jeśli nie ma wolnego rowka, potrzebne będzie nowe koło pasowe.
- Niezbędna długość paska klinowego musi być ustalona, gdy system jest zamontowany i można ją potem zakupić w lokalnym sklepie motoryzacyjnym.
- Oryginalna kolumna kierownicza jest około 25-50 mm za długa i musi być skrócona lub wymieniona na nową, która ma odpowiednią długość.
- Steering Gear
- Hoses
- Coupling Disc
- Mounting Material
- Adapter for Steering Column as Replacement for Control Valve
Opis expand_more
- Steering Gear
- Hoses
- Coupling Disc
- Mounting Material
- Adapter for Steering Column as Replacement for Control Valve
Podkategoria: Zestawy do przeróbek
Rodzaj części: Zestaw przeróbki wspomagania
Nieszczelne wspomaganie?
Zbyt duża luz w układzie kierowniczym?
Znane problemy, które są wywoływane przez oryginalne wspomaganie w Mustang.
Aby naprawić te usterki lub w ogóle zainstalować wspomaganie, oferujemy nasze wysokiej jakości zestawy.
Zamiast jak w oryginale z zaworem sterującym, cylindrem ciśnieniowym i przekładnią kierowniczą, w tym systemie wszystko jest zintegrowane w jednej jednostce.
To oszczędza miejsce, redukuje wagę i eliminuje ewentualne nieszczelne węże. Co więcej, nie jest już potrzebny zawór sterujący, który zawsze musi mieć mały luz, aby działać.
Dane techniczne:
- Średnica trzpienia do przyłączenia wahacza do przekładni kierowniczej: 1-1/8 cal
- Przyłącze do tarczy Hardy'ego na przekładni kierowniczej: 11/16 cal 36 zębów
- Mocowanie przekładni kierowniczej odbywa się do ramy na oryginalnych punktach montażowych
- Przełożenie: 16:1
Potrzebne do montażu:
- Koło pasowe na wale korbowym musi mieć możliwość przyjęcia paska. Jeśli nie ma wolnego rowka, potrzebne będzie nowe koło pasowe.
- Niezbędna długość paska klinowego musi być ustalona, gdy system jest zamontowany i można ją potem zakupić w lokalnym sklepie motoryzacyjnym.
- Oryginalna kolumna kierownicza jest około 25-50 mm za długa i musi być skrócona lub wymieniona na nową, która ma odpowiednią długość.
Szczegóły dopasowania expand_more
Pobrania expand_more
Pytanie o produkt expand_more
Opinie expand_more