Podkategoria: Zestawy przekształcające
Rodzaj części: Zestaw przekształcający wspomaganie elektryczne
Ta elektryczna wspomaganie kierownicy jest sztywno zamontowana w pojeżdzie, co zapewnia bardzo stabilne połączenie z pojazdem.
Intensywność wspomagania kierownicy kontroluje sygnał prętu. Z uwagi na połączenie, montaż jest nieco bardziej skomplikowany w porównaniu do podobnych systemów kierowniczych. Dodatkowy wysiłek jest jednak nagradzany bardzo przyjemnym uczuciem kierowania i dobrą informacją zwrotną z drogi.
Podczas montażu wykorzystywana jest obudowa oryginalnej kolumny kierowniczej, dlatego wizualnie w wnętrzu oraz komorze silnikowej nie widać zmian.
Dodatkowe zalety w porównaniu do hydraulicznego wspomagania kierownicy:
-System działa nawet przy wyłączonym silniku, wystarczy, że zapłon jest włączony. Tak można poruszać pojazd bardzo lekko nawet podczas napraw silnika.
-Brak pompy wspomagania i wężów hydraulicznych sprawia, że komora silnikowa wydaje się bardziej uporządkowana.
-Ryzyko wycieku w systemie hydraulicznym kierownicy jest wyeliminowane.
-Silnik odbiera mniej mocy na wspomaganie kierownicy, gdyż ten system działa bardziej efektywnie.
Jedno z najczęściej zadawanych pytań: Co się stanie, gdy system ulegnie awarii? Czy mogę jechać dalej?
W przypadku ewentualnej awarii, w najgorszym przypadku wracasz do stanu sprzed przerób, czyli bez wspomagania. Ten stan nie może nagle nastąpić, lecz tylko z równomiernym opóżnieniem.
Dane techniczne:
Zużycie prądu przy normalnej jeździe: 5-10 amperów (na postoju nieco więcej)
Maksymalne zużycie prądu: 36 amperów
Bezpiecznik: 40 amperów, wersja z kluczykiem zapłonowym w plastikowej obudowie na desce rozdzielczej (pojazdy BEZ blokady kierownicy)
- 1x drążek kierowniczy z silnikiem
- 1x materiał montażowy
- 1x jednostka sterująca
- 1x wiązka przewodów
Opis expand_more
- 1x drążek kierowniczy z silnikiem
- 1x materiał montażowy
- 1x jednostka sterująca
- 1x wiązka przewodów
Podkategoria: Zestawy przekształcające
Rodzaj części: Zestaw przekształcający wspomaganie elektryczne
Ta elektryczna wspomaganie kierownicy jest sztywno zamontowana w pojeżdzie, co zapewnia bardzo stabilne połączenie z pojazdem.
Intensywność wspomagania kierownicy kontroluje sygnał prętu. Z uwagi na połączenie, montaż jest nieco bardziej skomplikowany w porównaniu do podobnych systemów kierowniczych. Dodatkowy wysiłek jest jednak nagradzany bardzo przyjemnym uczuciem kierowania i dobrą informacją zwrotną z drogi.
Podczas montażu wykorzystywana jest obudowa oryginalnej kolumny kierowniczej, dlatego wizualnie w wnętrzu oraz komorze silnikowej nie widać zmian.
Dodatkowe zalety w porównaniu do hydraulicznego wspomagania kierownicy:
-System działa nawet przy wyłączonym silniku, wystarczy, że zapłon jest włączony. Tak można poruszać pojazd bardzo lekko nawet podczas napraw silnika.
-Brak pompy wspomagania i wężów hydraulicznych sprawia, że komora silnikowa wydaje się bardziej uporządkowana.
-Ryzyko wycieku w systemie hydraulicznym kierownicy jest wyeliminowane.
-Silnik odbiera mniej mocy na wspomaganie kierownicy, gdyż ten system działa bardziej efektywnie.
Jedno z najczęściej zadawanych pytań: Co się stanie, gdy system ulegnie awarii? Czy mogę jechać dalej?
W przypadku ewentualnej awarii, w najgorszym przypadku wracasz do stanu sprzed przerób, czyli bez wspomagania. Ten stan nie może nagle nastąpić, lecz tylko z równomiernym opóżnieniem.
Dane techniczne:
Zużycie prądu przy normalnej jeździe: 5-10 amperów (na postoju nieco więcej)
Maksymalne zużycie prądu: 36 amperów
Bezpiecznik: 40 amperów, wersja z kluczykiem zapłonowym w plastikowej obudowie na desce rozdzielczej (pojazdy BEZ blokady kierownicy)
Szczegóły dopasowania expand_more
Pobrania expand_more
Pytanie o produkt expand_more
Opinie expand_more