35269479-69-70-Ford-Mustang-Umruestsatz-Servolenkung-Zuendschloss-im-Armaturenbrett-1
35269479-69-70-Ford-Mustang-Umruestsatz-Servolenkung-Zuendschloss-im-Armaturenbrett-2
35269479-69-70-Ford-Mustang-Umruestsatz-Servolenkung-Zuendschloss-im-Armaturenbrett-3
35269479-69-70-Ford-Mustang-Umruestsatz-Servolenkung-Zuendschloss-im-Armaturenbrett-4

Numer części.:

35269479

69-70 Ford Mustang

Zestaw do konwersji układu kierowniczego z ręcznego na wspomaganie – blokada zapłonu w desce rozdzielczej

2 016,40€
z VAT, plus koszty wysyłki
Dostępność
1-3
Opis produktu
Kategoria: Kierownica
Podkategoria: Zestawy przekształcające
Rodzaj części: Zestaw przekształcający wspomaganie elektryczne

Ta elektryczna wspomaganie kierownicy jest sztywno zamontowana w pojeżdzie, co zapewnia bardzo stabilne połączenie z pojazdem.
Intensywność wspomagania kierownicy kontroluje sygnał prętu. Z uwagi na połączenie, montaż jest nieco bardziej skomplikowany w porównaniu do podobnych systemów kierowniczych. Dodatkowy wysiłek jest jednak nagradzany bardzo przyjemnym uczuciem kierowania i dobrą informacją zwrotną z drogi.
Podczas montażu wykorzystywana jest obudowa oryginalnej kolumny kierowniczej, dlatego wizualnie w wnętrzu oraz komorze silnikowej nie widać zmian.

Dodatkowe zalety w porównaniu do hydraulicznego wspomagania kierownicy:

-System działa nawet przy wyłączonym silniku, wystarczy, że zapłon jest włączony. Tak można poruszać pojazd bardzo lekko nawet podczas napraw silnika.

-Brak pompy wspomagania i wężów hydraulicznych sprawia, że komora silnikowa wydaje się bardziej uporządkowana.

-Ryzyko wycieku w systemie hydraulicznym kierownicy jest wyeliminowane.

-Silnik odbiera mniej mocy na wspomaganie kierownicy, gdyż ten system działa bardziej efektywnie.

Jedno z najczęściej zadawanych pytań: Co się stanie, gdy system ulegnie awarii? Czy mogę jechać dalej?

W przypadku ewentualnej awarii, w najgorszym przypadku wracasz do stanu sprzed przerób, czyli bez wspomagania. Ten stan nie może nagle nastąpić, lecz tylko z równomiernym opóżnieniem.

Dane techniczne:

Zużycie prądu przy normalnej jeździe: 5-10 amperów (na postoju nieco więcej)
Maksymalne zużycie prądu: 36 amperów
Bezpiecznik: 40 amperów, wersja z kluczykiem zapłonowym w plastikowej obudowie na desce rozdzielczej (pojazdy BEZ blokady kierownicy)
Producent
Zawartość
  • 1x drążek kierowniczy z silnikiem
  • 1x materiał montażowy
  • 1x jednostka sterująca
  • 1x wiązka przewodów
Atrybuty produktu
Pytanie o produkt

Masz pytanie dotyczące tego produktu?

Opisz swoje zapytanie w formularzu kontaktowym, a nasz zespół odpowie najszybciej jak to możliwe.

Pola oznaczone * są obowiązkowe.

Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.

Ocena klienta star_outline star_outline star_outline star_outline star_outline
69-70 Ford Mustang Zestaw konwersji ręcznego układu kierowniczego na wspomaganie - blokada zapłonu w desce rozdzielczej
Napisz opinię

Opis expand_more

Zawartość
  • 1x drążek kierowniczy z silnikiem
  • 1x materiał montażowy
  • 1x jednostka sterująca
  • 1x wiązka przewodów
Opis produktu
Kategoria: Kierownica
Podkategoria: Zestawy przekształcające
Rodzaj części: Zestaw przekształcający wspomaganie elektryczne

Ta elektryczna wspomaganie kierownicy jest sztywno zamontowana w pojeżdzie, co zapewnia bardzo stabilne połączenie z pojazdem.
Intensywność wspomagania kierownicy kontroluje sygnał prętu. Z uwagi na połączenie, montaż jest nieco bardziej skomplikowany w porównaniu do podobnych systemów kierowniczych. Dodatkowy wysiłek jest jednak nagradzany bardzo przyjemnym uczuciem kierowania i dobrą informacją zwrotną z drogi.
Podczas montażu wykorzystywana jest obudowa oryginalnej kolumny kierowniczej, dlatego wizualnie w wnętrzu oraz komorze silnikowej nie widać zmian.

Dodatkowe zalety w porównaniu do hydraulicznego wspomagania kierownicy:

-System działa nawet przy wyłączonym silniku, wystarczy, że zapłon jest włączony. Tak można poruszać pojazd bardzo lekko nawet podczas napraw silnika.

-Brak pompy wspomagania i wężów hydraulicznych sprawia, że komora silnikowa wydaje się bardziej uporządkowana.

-Ryzyko wycieku w systemie hydraulicznym kierownicy jest wyeliminowane.

-Silnik odbiera mniej mocy na wspomaganie kierownicy, gdyż ten system działa bardziej efektywnie.

Jedno z najczęściej zadawanych pytań: Co się stanie, gdy system ulegnie awarii? Czy mogę jechać dalej?

W przypadku ewentualnej awarii, w najgorszym przypadku wracasz do stanu sprzed przerób, czyli bez wspomagania. Ten stan nie może nagle nastąpić, lecz tylko z równomiernym opóżnieniem.

Dane techniczne:

Zużycie prądu przy normalnej jeździe: 5-10 amperów (na postoju nieco więcej)
Maksymalne zużycie prądu: 36 amperów
Bezpiecznik: 40 amperów, wersja z kluczykiem zapłonowym w plastikowej obudowie na desce rozdzielczej (pojazdy BEZ blokady kierownicy)
Producent
Atrybuty produktu

Szczegóły dopasowania expand_more

Pobrania expand_more

Pytanie o produkt expand_more

Pytanie o produkt

Masz pytanie dotyczące tego produktu?

Opisz swoje zapytanie w formularzu kontaktowym, a nasz zespół odpowie najszybciej jak to możliwe.

Pola oznaczone * są obowiązkowe.

Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.

Opinie expand_more

Ocena klienta star_outline star_outline star_outline star_outline star_outline
69-70 Ford Mustang Zestaw konwersji ręcznego układu kierowniczego na wspomaganie - blokada zapłonu w desce rozdzielczej
Napisz opinię